prinsessanmalin

Alla inlägg den 5 maj 2020

Av Malin - 5 maj 2020 22:10

Igår tog jag lite sovmorgon och sen fixade jag lite att äta. Jag tog de mesta de lugnt. Senare fixade vi med kvälls maten. Jag fick den här söta klubban av älsklingnen. Sen på kvällen har jag bara kollat på film. Jag hade huvudvärk igår kväll därför bloggade jag inte igår. Jag vet inte om det var på gång att det skulle komma regn eller jag kanske bara var trött.   

   


Idag sov jag också lite ut. Senare blev de ägg macka till frukost. Sen blev de att ta de lugnt. Jag har kollat på en bra serie. Truls var också med. Blir att gå sova snart.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards