prinsessanmalin

Alla inlägg den 14 maj 2020

Av Malin - 14 maj 2020 22:14

Idag efter jag hade vaknat var jag lite små trött bara. Men jag fixade mig och sen blev de att ta lugnt en stund. Senare cyklade jag för första gången i år. Så härligt att äntligen cykla. De går så snabbt att åka också. De var lite små kallt i morse men sol var de. På jobbet firade vi förskolas dag. Men blev en lite mindre fest. Vi hade bamseloppet. Vi fikade och när vi gjorde så kom de massa snö även regn. Kostigt väder idag med och så kallt. När jag hade slutat gjorde jag ärenden och sen skydda jag mig hem. Det var kallt när jag cyklade hem. När jag kom hem fixade vi med kvälls maten. Efter de tog jag fram kläder tills i morgon. Nu kollar jag på tv tills jag ska sova.  

                 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards