prinsessanmalin

Alla inlägg under januari 2021

Av Malin - 31 januari 2021 22:30

Vi tog sovmorgon idag med. Efter jag hade fixat mig lite gick jag ner med tvätten. Såg att det var fint väder idag med. När jag var klar med det så blev det att fixa lite frukost. Jag kollade också lite på olika klipp. Fick bli en lugn dag idag. Bilden på Truls är ju för söt. Senare fixade vi med kvälls maten och sen tog jag fram kläder tills i morgon. Efter det tog jag en dusch och sen blev det lite serie. Nu blir det att gå sova.  

       

Av Malin - 30 januari 2021 22:12

Vi tog sovmorgon idag. Var skönt så. Efter vi hade vaknat blev det att fixa lite frukost och kolla lite olika klipp. Efter det blev det göra rent i katt lådan. Sen har jag gjort rent i badrummet. Efter det gick jag och längde skärp.Det var fint väder idag. När jag kom in blev det att fixa lite olika saker. Senare fixade jag med kvälls maten och sen blev det att kolla lite serie. För en stund sen kollade jag på En kväll för musiksverige- Dont´t stop the music. Nu blir det att kolla lite mer serie innan jag ska gå sova. Här kommer det en gullig bild på Truls som är tagen idag på dagen. Det såg så gulligt ut när han krypte in i täcket.  

   

Av Malin - 29 januari 2021 21:08

När jag vaknade i morse var jag väligt trött. Men jag fixade mig och sen blev det att ta det lugnt tills bussen kom. När jag gick till bussen såg att det var mycket snö ute. Det måste ha snöat hela natten. Så vissa ställen var det svårt att gå på. Idag var det ganska lugnt. Så det var skönt. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls maten och sen blev det att kolla lite klipp. Efter det tog jag en varm dusch. Efter som jag varit ute mycket idag. Sista bilden är tagen när jag var på väg hem och dom andra är i från på morgonen. Nu kollar vi på talang. Efter det blir det nog att kolla serie innan jag ska sova. Men jag börjar blir trött redan nu. Så nu säger jag gonatt och trevlig helg på er alla.  

     


 

Av Malin - 28 januari 2021 22:00

När jag vaknade i morse var jag väldigt trött. Men det var bara att gå upp ändå. Jag fixade mig och sen tog det lugnt en stund. Efter det gick jag ner och slängde skräp. När jag var klar med det tog jag bussen till jobbet. Det har snöat hela dagen idag. När jag kom hem fixade vi med kvälls maten. Efter maten kollade jag på serie och nu kollar jag på tv tills jag ska sova. Vi har så klart tänd lite ljus också. För det var så kallt här förut.  

 

Av Malin - 27 januari 2021 22:16

Vi tog lite sovmorgon. Efter jag hade vaknat blev det att fixa lite frukost. Jag kollade även på olika klipp en stund. Senare kom mamma och hämtade oss. Min sambos bror följde med också. Vi skulle hämta det vi har stor handlat. Men vi hade lite tid över. Så vi gick i några affärer tills vi skulle hämta maten. Efter det blev det att donken. Blev en efterrätt också som jag inte hade provat förut. Det var länge sen vi åt där. När vi kom hem blev det att packa upp allt och sen blev det att ta fram kläder tills i morgon. Efter det tog jag en dusch. senare blev det att äta lite frukt. Nu kollar jag på tv och det blir att gå sova snart.  

    


Av Malin - 26 januari 2021 22:02

Jag var lite trött när jag vaknade i morse. Men jag fixade mig och sen tog jag det lugnt tills bussen kom. Det har varit fullt upp idag. När jag kom hem blev att fixa lite kvälls mat och sen blev det att kolla en serie. Efter det har jag kollat lite olika klipp och drack kaffe förut. Vart så trött förut. Nu blir det att kolla på tv till jag ska sova.   

 

Av Malin - 25 januari 2021 22:50

Igår tog vi lite sovmorgon. Vi fixade oss och sen blev vi hämtade av mamma. För vi blev bjuda på lite lunch. Det var trevligt. Fick riktig söndags mat och efterrätt fick vi också. Senare när vi kom hem blev det att ta fram kläder tills idag och sen tog jag en dusch. Efter det har jag bara kollat på olika klipp tills jag skulle gå sova. 

     

Idah var jag lite små trött när jag vaknade. Jag fixade mig och sen blev det att ta det lugnt tills bussen kom. Idag var det mycket is ute. Bilden är från när jag hade rast. Det har snöat nästan hela dag idag. När jag kom hem blev det att fixa kvälls maten och sen kollade jag på klipp. Blir snart att gå sova.  

 

                             Igår var jag och min Daniel varit förlovade i 9 mår och 4 månader.<33

Av Malin - 23 januari 2021 21:53

I morse tog vi lite sovmorgon. Efter jag hade vaknat blev det att fixa lite frukost och kolla lite olika klipp. Senare blev det att dammsuga och torka golvet. Så jag har fixat lite här hemma. Efter det blev det att äta lite kvälls maten. När jag var klar med det blev det att kolla lite film. Jag har tänd lite ljus också. Nu kollar jag på tv tills jag ska sova.   

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards