prinsessanmalin

Alla inlägg den 10 januari 2021

Av Malin - 10 januari 2021 22:16


Idag gick jag upp tidigt och gick ner med tvätten. Jag tog fram kläder jag skulle ha på mig idag redan igår. Efter det gick jag och la mig en stund till. Efter det gick jag ner och slängde skräp och hämtade upp tvätten. Jag hängde upp tvätten och sen tog jag bussen till stan. Jag handlade lite. Har handla lite olika saker. Så allt finns inte på bild. Kaffe var så gott. Så jag slipper göra det i morgon när det blir mörkt. Senare blev det att ta en promenad ute och jag tog med lite kaffe. Det har kommit mer snö till och från idag. Jag har även fixat lite här hemma. Senare blev det att ta en dusch och sen fixa lite kvälls mat. Vi har kollat årets första Farmen. Nu kollar jag serie. Blir att gå sova snart.  

         

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards