prinsessanmalin

Alla inlägg under december 2016

Av Malin - 31 december 2016 20:30

I morse gick vi upp rätt skapligt tid. Vi fixade oss och gick ner till stan. Vi åt lite frukost på stan när det ändå ny år nu. Så vi passade på lyxa till det och vi var med en kompis en stund. Efter handlade vi saker tills i kväll som vi har dellat på att köpa. När vi kom hem fikade vi med kaffe och peppakakor. Senare blev det hemma gjord kyckling hamburgare. Sen blev det lugn kväll en stund och vi kollade på film bara. Nu spelar vi bingo och dricker vin. Senare kommer det en kompis och firar det nya året med oss. Så det blir att kolla på lite raketer där ute. Bara prata och ha det trevligt. Här kommer det lite bilder från idag och er bilder kommer imorgon. Ni får ha ett bra ny år så länge. Det här blir det sista inlägget för i år.  

                                     

 

                                      Gott nytt år hoppas ni får ett bra 2017 år.    


                                                      2016 har varit bra och dåligt år.  

 

                                              Gott nytt år önskar Truls med familj.    

Av Malin - 30 december 2016 21:57

I morse tog vi lite sovmorgon och sen fixade vi oss lite. Efter det åt vi frukost. Sen slängde vi skräp och gick ner till stan. Vi gick till banken och sen gick vi runt lite. Efter blev vi hämtade av mina föräldrar. Vi åkte och gjorde olika ärenden. Sen åkte vi hem och fixade lite här hemma. Efter det blev det tacos mys till kvälls maten idag. Sen blev det ta en dusch och ta på sig lite mys kläderna på sig. Det har bara varit lugn kväll efter det. Man har ätit lite popcorn och julmust till det också. Senare blir det att försöka sova lite. För i morgon är det fullt upp.  

   

Av Malin - 29 december 2016 22:47

I morse gick vi upp tidigt och fixade oss. Sen blev vi hämtade av min familj. Vi åkte och hämtade packet. Där köpte jag en dricka och det blev min frukost idag. Sen åkte vi till E-tuna och kollade runt på jul rea. Vi skulle ha gjort det tidigare men det blev inte så. Sen åt vi buffe lunch och sen orkade vi kollade runt lite till. Efter det åkte vi hem och fixade lite. Truls var så klar med att hjälpte till och fixade lite också hehe. Sen blev det att laga lite kvälls mat och sen har bara varit en lugn kväll med lite kvälls mellis. Snart blir det nog att gå sova lite.  

     

Av Malin - 28 december 2016 21:39

I morse sov vi ut lite och sen fixade man sig. Efter det åt vi frukost och sen tog vi en promenad. För vi skulle gå på ett möte. Tog lite fina bilder medans vi gick dit. Sen gick vi till stan och gjorde lite ärenden. Vi träffade på en kompis lite snabbt. Det var så kallt ute idag men det har varit sol ute idag. Efter man hade ätit blev det bara ta det lugnt och kolla på serie. Truls är så glad att han har kommit hem tror jag. Nu blir det att titta på mer serie innan man gå och lägger sig.  

     

Av Malin - 27 december 2016 23:45

Imorse gick vi upp skapligt. Vi fixade oss och åt lite frukost. Sen kom mina föräldrar och hämtade oss. Vi lämnade Truls först. För dom tog med han hit. Vi åkte till elgigaten och kollade runt där och sen lämnade jag in min bimgolott som jag hade vunnti på. Sen fikade vi lite. När mina föräldrar hade gått blev vi kvar där en stund och där kom det lite kompisar till oss. Sen käkade vi lite. Hemma blev det bara ta lugnt kolla på serie och äta lite kvälls mellis på det. Nu säger jag god natt på er.  

 

Av Malin - 26 december 2016 20:56

I morse gick vi upp rätt tidigt. För vi skulle åka i väg men det blev inte så. Men vi fixade oss och åt lite frukost. Efter det gick vi och slängnde lite skräp. Sen gick vi ner till stan och gick runt lite där. Sen tog vi en fika och senare träffade vi på kompisar på stan. Dom ville fika så vi gjorde det igen hehe. Senare blev det att handla lite och sen gick vi hem. Vi laga lite mat när vi kom hem. Sen har det bara varit en lugn kväll framför en film och nu blir det att se serie.  

       

Av Malin - 25 december 2016 22:22

Igår var det fullt upp efter det var julafton igår. Vi upp skapligt och åt lite frukost. Sen efter det fizade vi oss och sen kom moster. För min bror kom i fredags också på kvällen. När moster kom började vi med att laga julmaten. Senare fikade vi och delade ut paketen. Efter det körde moster och mamma oss till svärmor. Mamma och moster var kvar en stund och fikade. Där kom Tomten staffan. Med lite paket. Vi sov över hos dom. Så vi tittade på tv och åt lite gott innan vi skulle gå sova. Tack så mycket alla för allt man har fått.  

                                                      

Imorse gick vi upp skaplig tid och åt lite frukost. Sen tog vi lugnt en stund och sen körde Lunkan hem oss. Tack så mycket för det. Efter det packade vi upp allt och vi tog det lugnt en stund. Sen gjorde jag rent i kattlådan och sen gick vi ner till stan och träffade lite kompisar och åt lite också. Senare blev det att gå på bio. Den hette 101 åringen som smet från notan. Den här var mycket roligare en den första måste jag säga. När man om hem blev det att ta fram kläder tills imorgon och sen blev det att ta en dusch. Nu har man natt kläderna på sig och bara myser fram för tv med lite kvälls mellis. Vi smakade våran skicka till våra mackor och det var gott. Det blir att gå sova så att man orkar gå upp imorgon. Det blir fullt upp då.  

     

Av Malin - 24 december 2016 00:00

                     God Jul hoppas att ni alla får en riktigt mysig jul nu alla min blogg vänner.     

                         Idag har jag och min fästman Daniel varit förlovade i 5 år och 3 månader.<33 


Idag ska vi få fira jul tillsammans för femte gången och det är jag så glad att får göra det med dig min älkling. Det så bra bra att vi kan fira hos både dina föräldrar och mina föräldrar på samma dag. Det är så trevligt och mysigt på båda ställena. Jag älskar dig så mycket. puss och kram till dig älsklingen Daniel från din fästmö Malin.   


                                     God jul och gott nytt år min älskade fästman Daniel.    

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards