prinsessanmalin

Alla inlägg den 8 december 2016

Av Malin - 8 december 2016 21:53

I går var det fullt upp. Jobb dagen gick bra fick jobba över. När man kom hem skydda mig sig att ta en dusch och fixade sig. Man packade även det sista. Sen hämtade min jobba kompis mig. För vi var åt på Harrys med några av våra jobba kompisar. Alla kunde inte. Sen körde hon hem mig. Tack mycket för igår kväll och jag kunde åka med dig. Sen kom mamma och hämtade oss. För vi skulle sova över hos dom. Så vi var uppe en stund. Sen gick vi och sov lite.  

  

Idag fick jag vara ledig. För idag var det morfars begravning. Vi gick upp skapligt och åt lite frukost. Efter det fixade vi oss och sen åkte vi till begravningen. Det var inte så bra väder när vi kom men efter kom solen. Men allt gick bra. Efter det så fikade med alla som kom. Efter det åkte vi hem till mina föräldrar igen och senare fikade vi med dom lite. Senare åt vi hamburgare med dom. Sen åkte vi hem med min bror och hans sambo. För dom skulle ändå åka hem också. Så det tackar vi så mycket för. När vi kom hem packade vi upp alla och fixade lite saker tills imorgon. Sen tog man en dusch. Senare åt man kvälls mellis och nu blir det att försöka sova lite.  

         

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards