prinsessanmalin

Alla inlägg den 12 december 2016

Av Malin - 12 december 2016 21:44

Truls var så söt igår. Det var så kallt idag. I morse var man så himla trött. Man hade så svårt att somna i natt. Innan man gick till bussen så spelade jag in en Glossybox November 2016 video och jag ladda upp den idag. Tog även bilden idag med min surffplata. Bussarna har ändra tider. Tur så kom jag på det igår kväll. Vissa tider är bra och vissa är inte så bra. Idag fick älsklingen jobba lite på mitt jobb då det är många som är sjuka. Så min jobba kompis hämtade han här hemma också. Min jobba kompis körde hem oss idag. Tack så mycket det var snällt.Jag hade sen dag idag också. När vi kom hem blev det laga lite kvälls mat och nu är man helt slut. Så det blir att gå sova snart.  

       


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards