prinsessanmalin

Alla inlägg den 18 december 2016

Av Malin - 18 december 2016 22:02

I morse tog vi sovmorgon och sen åt vi lite frukost. Man har även öppnat luckorna. Efter det fixade vi oss och gick vi ner till en kompsis. För vi var bjudna på en glöggknytis. Vi alla hade med sig något att bjuda på. Vi hade lussebullar och pepparkakor med oss. Vi kollade också på filmer. Tack så mycket för en mysig och trevlig dag med er. När vi kom hem blev det att laga lite mat och slå in alla julklapparna. Vi helt klara med allt nu och det känns bra. Sen tog man fram kläder tills imorgon och sen tog man en dusch. Efter det fixade jag naglarna lite. Sen har det bara varit mys framför tv med olika god saker. Fikat som vi hade med oss blev det massor med över. Så vi fikade lite med det för en stund sen. Man kollar på film just nu för det finns inget att se på tv. Snart blir det att försöka sova lite. För det är sista vecka och sen får man lite jul ledigt sen. Det ska bli så skönt och jag behöver verkligen det. 

             

                                                 5 år och 10 månader med min fina Daniel.<33


Du är den killen jag vill dela mitt liv med resten av mitt liv. Det finns så mycket mer som jag vill göra med just dig och vi har gjort så mycket roliga saker också. Pussar till dig min fina fästman från din fästmö.    

   

                          Idag är det fjärde advent. Hoppas ni har och har haft en mysig dag idag.

                                            Det har gått galet fort dom här dagarna också.    

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards