prinsessanmalin

Alla inlägg under juli 2015

Av Malin - 31 juli 2015 20:14

I morse tog vi sovmorgon. till frukost blev det att äta ägg macka. Sen blev det att ta en dusch. Efter det gick vi ner till stan. Det regnade lite. Men det slutade när vi kom fram till stan. Vi tog en billig fika. För Danne väntade på ett paket som skulle komma. Köpe även en billig locktång av en kompis. Hoppas den här är bättre än den jag hade förut. För den här är smalare så det kan funka. Min förra funkade inte på mig och den har min svärmor köpt av mig. I morgon blir det rensa och sälja saker. 

         

Av Malin - 30 juli 2015 20:27

I morse gick vi upp skapligt. Vi åt frukost och sen gick vi runt stan. Vi gick runt i olika loppis och vi fick rea på vissa saker då vi inte hade så mycket löst. Så det var snällt. Jag fikade även för 10 kr. När man kom hem blev det att tvätta lite och sen blev det att laga mat. Den här maten var god som jag fixade idag.  Första gången jag gjorde det. bara kyckling som jag gjort förut. Efter maten slängde vi skärp och hämtade tvätten. Läppstiftet fick jag av Danne. För han beställde en sak som jag hade rabbat och då var man tvungen att handla en viss summa. Då fick jag den då den var billigaste. Men nöjd blev jag av den. Tack så mycket.  

                     

Av Malin - 29 juli 2015 19:51

I morse fick vi gå upp tidigt äta frukost. Vi fixade oss lite snabbt. Sen kom mina föräldrar och hämtade oss. Pyret var med också. Pappa fick passa henne mest för pappa ville ändå inte titta så mycket på Ikea. Vi gick i några andra affärer.  Det var så bra att ljud böckerna fick jag för 30 kr styck. Jag hittade en affär som jag har velat gå in flera fångera gånger. Jag hittade massa fint. Det ena ljuste köpte Danne. Pyret fick smaka min glass. Pappa köpte bubbel vatten  i smultron smak. Moster var här när vi kom hem. För hon skulle lämna saker. När vi kom hem diskade man och slängde skräp. Sen åt vi lite mat bara.   

                                 



Av Malin - 28 juli 2015 20:47

I morse gick jag upp tidigt och då regnade det. Men efter jag hade fixat mig så hade det slutat regnat. Så jag diskade och slängde skräp. Sen cyklade jag till stan. Jag träffade min kompis där. Vi åt toste till frukost. Sen gick vi runt i affärer. Jag passade på att laga mitt halsband och det vart gratis. För det gick fort. Sen handlade man och cyklade hem. Tack så mycket Verran för en mysig dag med dig. Jag handlade mjölk fil. Köpte även den rosa burken för 15 kr. När jag kom hem åt man lite mellis och sen rensade jag kläder. För Danne jobbade idag också. När han kom hem åt vi lite och senare kom svärmor hitt. Hon kom hitt med kläder,smycken och mousse till håret som hon inte ville ha kvar. Tack så mycket allt passade bra. Vi fikade och jag vissade mitt smink som jag köpte på marknaden. Ett läppstift som jag köpte tycke hon om. Som hon ska köpa likadan. Vi hade en trevlig prat stund också. Nyss var våran kompis lämnade saker till oss som vi fick. Jag fick Elsa och Danne fick dracke. Hanvet vad vi gillar hehe. Tack så mycket det var jätte snällt.   

               

     

Av Malin - 27 juli 2015 19:34

I morse gick man upp skapligt. Jag åt frukost /lunch i dag. För jag skulle vart med en kompis men vi skulle ta det i morgon i stället. Danne jobbade i dag. Så då passade jag på att göra två stycken video. Nu har jag ladda upp två stycken video på min youtube kanal. Det första är min sjunde Glossybox. Den andra är Malma marken i Malmköping haul. Hoppas ni kommer att gilla att titta på dom. Efter när jag var klar kom mamma hitt och fixade lite. Jag har fixat och städat lite. Mer blir i morgon efter jag har varit min kompis. Sen på kvällen gjorde man ärenden.  



Av Malin - 26 juli 2015 22:34

I morse sov vi länge. Till frukost blev det gröt och ett ägg. Sen cyklade jag och gjorde ärende. Då var det sol en stund. Tur min cykel var kvar. Det var länge sen man cyklade nu. När man kom hem blev det att ta en dusch. Sen tog man fram rena kläder. Till kvälls mat blev det tacos. Vi åt tidigare idag. Det blev så bara. Efter det såg vi på en ny film och vi åt lite gott. Vi har tittat på en skräckis och vi ser en till nu. Jag bloggar genom mobilen nu.  

Av Malin - 25 juli 2015 22:37

I morse gick vi upp redan klockan 8. Så man fixade sig och åt frukost. Sen kom mina föräldrar och hämtade oss. För vi åkte till Malma marken. Det var mysigt att gå runt där. Vi går dit varje år om det är fint väder. Det är som tradition att gå där varje år. Vi brukar ha lunch med oss men det blev inte så i år. Så vi köpte kebabrulle och jag drack en mer dricka. Sen gick vi lite till. När vi skulle gå in till bilen började regnade. Så det passade bra att vi var klara. Efter stund gick vi till stan lite snabbt och sen åt vi varma mackor. För vi var inte jätte hungriga. Vi åt framför tv idag. För vi fick mycket till lunch. Till lördags myset åt vi en stor påsse med ostbågar och lite annat gott. Jag tänkte jag skulle göra en video på det jag hade köpte om det någon som är nyfiken på det har köpt. Jag är i alla fall nöjd med allt och har haft en mysig dag idag.  

         

Av Malin - 24 juli 2015 21:23

I morse gick vi upp skapligt och sen blev det att ta en dusch. Efter det blev det ägg macka till frukost. Sen blev vi hämtad av en kompis pappa och vi åkte firade en kompis som fyller år. Grattis Verran. Vi fikade och pratade. Vi hade jätte trevligt. Vi var där länge ochpratade. Jag och Danne fick en varsin present av en kompis som var där. Tack så mycket vi vart så glad för dom. Sen kom mamma hämtade oss. Vi väntade hemma en stund. Sen kom Pontus och Joline med alla möbler som vi fick. Men inte skåpet. Den ska vi hämta någon dag. Vi fick en till lampa också. Tack så mycket. Efter det åt vi pizza hemma hos oss. För det blev så sent med maten. Sen åkte dom hem till mina föräldrar. Jag fick mina grejer från Oriflame idag. Tack alla för en trevlig dag. Nu säger jag trevlig helg alla mina läsare.  För nu blir det att se en av vampyr filmer som jag lånade av min ompis. Jag lånade två stycken. 

     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards