prinsessanmalin

Alla inlägg den 24 juli 2015

Av Malin - 24 juli 2015 21:23

I morse gick vi upp skapligt och sen blev det att ta en dusch. Efter det blev det ägg macka till frukost. Sen blev vi hämtad av en kompis pappa och vi åkte firade en kompis som fyller år. Grattis Verran. Vi fikade och pratade. Vi hade jätte trevligt. Vi var där länge ochpratade. Jag och Danne fick en varsin present av en kompis som var där. Tack så mycket vi vart så glad för dom. Sen kom mamma hämtade oss. Vi väntade hemma en stund. Sen kom Pontus och Joline med alla möbler som vi fick. Men inte skåpet. Den ska vi hämta någon dag. Vi fick en till lampa också. Tack så mycket. Efter det åt vi pizza hemma hos oss. För det blev så sent med maten. Sen åkte dom hem till mina föräldrar. Jag fick mina grejer från Oriflame idag. Tack alla för en trevlig dag. Nu säger jag trevlig helg alla mina läsare.  För nu blir det att se en av vampyr filmer som jag lånade av min ompis. Jag lånade två stycken. 

     

Av Malin - 24 juli 2015 00:00

                                I dag har jag och min Daniel varit förlovade i 3 år och 10 månader.<33


  Du finns alltid i mitt hjärta. Jag älskar dig så mycket över allt på denna jord. Jag vill alltid vara med dig vad som än händer. Du är mitt allt min finaste prins. Pussar till dig älskling från din Malin.

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards