prinsessanmalin

Alla inlägg under mars 2014

Av Malin - 31 mars 2014 21:12

Idag råkade jag försova mig lite. Tur så har man en snäll moster som jobbar nära där jag jobbar. Så jag kunde åka med henne. Jag kom inte för sent i alla fall som tur är. På jobbet hade jag min pyssel grupp som vanligt. Sen har vi varit ute och lekt. Vädret var så där lite små kallt var det. Efter kvälls maten kom moster hitt och lämnade lite saker. Först så kastade vi lite skräp. Sen fick jag en fin sjal som hon hade köpt från där hon var på semester på. Hon köpte den som ett tack att hon fick låna min väska och så fick jag den här mobil fodralet som jag beställde från hennes tidning. Haha Truls är nyfiken som vanligt. Tack så mycket moster för allt. Sen vart det och ta ett bad. Det var så länge sen.

 

Av Malin - 30 mars 2014 20:43

Idag sov vi också länge. Efter jag hade vaknat så tog jag en dusch. Sen gjorde jag lyx frukost. Jag åt pannkakor med jorgubbsylt,äppelmos och grädde. Det var riktigt gott. Efter det gick jag och slängde lite skräp och det var så skönt väder ute. Sen har jag haft en rensar dag. Har rensat bort massa saker. Efter det rignde pappa och sa att dom skulle köpa thai mat. Han frågade om vi ville ha. Det ville jag och jag prova någon thai dricka och den var rätt så god. Mina föräldrar hade gäser idag med. Det vart att se en film också. Jaha nu är snart helgen slut igen suck. Det skönt att vi har bytt till sommar tider nu i alla fall.

 

Av Malin - 29 mars 2014 20:52

Idag så sov vi riktigt länge. Sen vart vi hämtade av svärmor och Ronny. För vi skulle åka fira pappa lite. Det ska bli större fest när mamma fyller. För hon fyller 50 år i sommar. Så då ska dom slå ihop festen tillsammans. Vi fick kakor och bullar. Vi fick jordgubbstårta med choklad på också. Vi fikade ute.F ör det var så fint och varmt ute. Han fick pengar och ett kort av oss. Han ville ha det. Nicke var där också. Mamma hämtade våran tvätt i fredags. Så vi kunde tvätta idag men hon hade redan tvätta det. Tack så mycket mamma. Svärmor körde hem oss. Vi fick godis av henne. För hon hade köpt ett påskägg till pappa och det blev lite lösgodis över. Tack så mycket. Han fick annat också. Nu är det Earth Hour. Vilka kommer släcka ner? Vi ska nog göra det och ha lite mysiga ljus tända. Får ser hur det går. Vi har en nyfiken katt också.

 

Av Malin - 28 mars 2014 20:45

I morse när jag vaknade kände det som det var lördag men det var det ju inte. I morse åkta jag buss halva vägen och sen gick jag resten till jobbet. För det var så fint väder och så hade jag mycket tid på mig. Det var så härligt och jag lyssnade på musik när jag gick. Bussen var så full också. Det var lite kallt på morgon sen blev det jätte varmt. När vi gick ut så kastade jag skräp med en av barnen. Efter kvälls maten tog jag dusch. Nu bjuder jag på en bild från midsommarafton 2012.  Nu säger jag trevlig helga alla mina läsare.

 

 
Av Malin - 27 mars 2014 21:14

Idag åt jag frukost på jobbet. Så jag fick gå upp tidigt idag. I morse var det kallt och mulet. Sen senare på dagen vart det jätte varmt. Jag behövdes Vara med dom små igen. Vi gick till en park och till skogen med dom. Vi åt frukt vid parken. När jag kom hem så såg att vi hade fått ett vykort av min moster som har varit på Israel/Palestina. Tack så mycket moster. Jobba imorgon och sen helg. Det ska bli så skönt. Jag får lite sovmorgon imorgon också.

 

Av Malin - 26 mars 2014 21:10

I morse på jobbet lekte dom spa. Så vi fröknar fick gurka på ögonen och massange. Så skönt var det. Vi hade lugn musik på också. Haha vart lite blöt om ögonen av gurkan. Sen fick jag leka med dom små. För jag behövdes där. Vi hade lite frukt stund också. Dom stora var i skogen. Jag åt min matsäck på rasten. Efter kvälls maten vart det att ta en dusch. Hoppas på bättre väder imorgon. Det var så kallt. Den regnade I morse. Det såg ut som det var lite snö också. Jag vill ha strålade sol imorgon.

 

Av Malin - 25 mars 2014 21:03

Idag på jobbet har det varit rätt lugnt. När vi var ute andra gången så tog vi en promenad med några stycken till en lek park. När jag var hemma kom mamma och lämnade lite saker. Väska fick jag av mina föräldrar. För dom var på en kryssning i helgen och godiset fick Danne. Jag är så himla glad för väska. Tack så mycket. Den har jätte bra fack i den. Sen åt vi goda våfflor med jordgubbsylt och grädde. Efter som det är våffeldagen idag. Efter maten hämta mina föräldrar mig. danne ville inte följa med. Vi åkte titta i en klädaffär. Dom hade massa rea. För dom skulle stänga där. Vi hittade massa fint. Efter det åkte vi i till stan. För där var det modevisning. Det var roligt att det var barn och äldre som gick modevisningen. Men en del fick goodiebag. Det tog precis  slut när vi kom. Fast vi kom tidigare. Jag kände några stycken där så jag vet vad dom fick för något. Dom som gick modevisningen fick en annan påse dom med. Det hade inte  många stolar och det var synd. Dom bjöd på olika goda saker. Vi fikade på ett fik där med våran kompis också. Vi såg rätt så bra där också. Dom visade vår kläder som fanns i våra affärer. Sen Var det att vi har fått lite nya affärer och en ny som bestämmer över gallerian. Det kul att händer något här och att det inte kostar heller.

 

       
 

Av Malin - 24 mars 2014 20:33

Idag har det varit rätt lugn dag. Men jag hade inte min pyssel grupp idag. För det gick inte idag. För det saknades folk. Det var sol idag men det var rätt så kallt. Jag tog en så fin bild På Truls när han åt grädde idag. Den vart så bra. Snart blir det att sova. Ska upp riktigt tidigt imorgon. Suck jag som är så trött på morgonen.

 


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards