prinsessanmalin

Alla inlägg under september 2013

Av Malin - 30 september 2013 21:24

Idag har det också varit lugnt på jobbet. jag hade min grupp som jag alltid har på måndagar. Imorgon är jag ledig. För dagiset är stängt. Så det känns skönt att vara ledig. För jag är aldrig ledig på vardagarna annars. Men jag är ledig varje helg istället så det ju bra. Nu är jag jätte trött. För det måndag och så vart det lite sent igår. Jag kollade på tv lite längre än vad jag brukar gör. Så det blir sova snart.

    

Av Malin - 29 september 2013 20:39

I morse tog jag en dusch först. Sen idag har jag bara kollat på massor med bra filmer och bara mysigt i soffan. Jag haft myskläder på mig också. Sen har Truls har gosat med mig i soffan också. Söndagar brukar man inte gör så mycket. Så min och älskling söndag har varit lugn. Det har inte varit så fin väder idag heller. Här fin bild på Truks som jag tog för en stund sen. Imorgon blir det att jobba igen.

 

Av Malin - 28 september 2013 20:00

Idag så hämtade mina föräldrar oss. För på stan var det familjens dag. Så det hände massa saker. Det var loppis och massa annat kul. Så det var kul och mysigt att gå med dom. Sen åt vi på Subway och det åt vi ute på en bänk i solen. Efter det gick vi och handla lite. Sen har Dannes Bror Micke fått sin bebis idag. Det vart en tjej till och hon heter Estella. Så gulligt namn och hon är så söt. Jag har bara sätt henne på bild. Längtar till jag får se henne. Ett stort grattis till er. Jag hitta lite nytt godis idag som jag ska prova nu.

 

Av Malin - 27 september 2013 20:55

Idag var det kallt och mulet ute. Det var två stycken skylltar som dom hade gjort. När jag skulle cykla hem så regnade det usch och fy. Danne och svärmor var i Södertälje. Danne skulle hämta ett spel och ett xbox 360 som min pappa köpt av hans kusin. Sen kollade dom lite affärer,fikade och åt mat. Jag fick fem kändisskvaler tidningar av svärmor. Hon hade läst klart dom. Sen fick jag en linne av henne som hon vill inte ha kvar längre. Tack världens bästa svärmor. Sen köpte jag en väska som hennes jobbakompis sålde. Det var så snygg. Det var synd att jag jobbade när dom var där. Men vi ska dit nästa månad istället. För svärmor hade bästemt långt innan att dom skulle träffa Dannes mormor idag. Nu får ni ha en trevlig helg alla mina läsare.

 

Av Malin - 26 september 2013 21:08

Idag var det en lugn dag på jobbet. Vi sjöng ute i solen idag. I morse började jag med mössa och vantar hade jag på mig också. Fast vantarna började jag redan förra veckan. Sen har barnen gjort en skyllt som ska till körslaget. Hoppas jag ser den. När jag kom hem vart det att tvätta lite. Truls gillar att sova under torkställningen. Han är min lilla sötnos. Imorgon blir det äntligen helg igen.

 

Av Malin - 25 september 2013 21:05

Idag gick vi till skogen och åt matsäck. Vi gjorde popcorn och gjorde pannkakor mumsigt värre. Mysigt att göra mat i skogen. På rasten låg allt det här goda på bordet. En av mina jobbakompisa ville bjuda på det här. Hon ville det för att vi är så bra jobbakompiasr och sånt. Så man satt och mumsade på rasten innan vi skulle äta lunch också haha. Tack så mycket säger jag. Idag var det soligt men jätte kallt var det. tur det var sol idag när vi var i skogen. När jag kom hem blev det duschen. För jag luktade rök efter grillen. Idag började undomsgruppen igen. Men vi gick inte dit idag. För vi hade fullt upp hemma och så.

 

Av Malin - 24 september 2013 21:26

Idag var det regnit och det blåste kallt också. På jobbet hade ví fullt upp. Så jag är helt slut och jag är jätte trött . Jag gick upp tidigt också. Så det blir att gå och sova snart. Idag är det våran 2 år dag med förlovningen. Det firade vi med att äta lite glass. Hoppas det blir bättre väder imorgon. För det är jätte svårt att cykla när det blåser och så blir det jätte jobbigt.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards