prinsessanmalin

Alla inlägg den 11 september 2013

Av Malin - 11 september 2013 20:31

Idag så var vi i skogen med barnen och jag hade med mig egen matsäck. Vi åt lunch i skogen och vi åt potatismos,korv och bröd. Sen bakade vi bröd också. Barnen har fått välja mat som vi ska göra i skogen varje onsdag. Så det kul. I morse så körde moster mig. För jag kunde inte cykla idag. För mamma skulle hämta mig. Tack moster. Sen när jag hade slutat kom mamma och hämtade mig. För jag skulle fixa ett nytt leg till mig. Min håller på gå ut snart. Tack mamma att du följde med och körde mig. Efter det så fikade svärmor och mamma hemma hos oss. Sen var jag tvungen att duscha. För jag lukade rök efter vi hade grillat i skogen. Här en till bild mig som Danne tog i helgen.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards