prinsessanmalin

Alla inlägg den 24 september 2013

Av Malin - 24 september 2013 21:26

Idag var det regnit och det blåste kallt också. På jobbet hade ví fullt upp. Så jag är helt slut och jag är jätte trött . Jag gick upp tidigt också. Så det blir att gå och sova snart. Idag är det våran 2 år dag med förlovningen. Det firade vi med att äta lite glass. Hoppas det blir bättre väder imorgon. För det är jätte svårt att cykla när det blåser och så blir det jätte jobbigt.

 

Av Malin - 24 september 2013 06:22

 

                             Idag har jag och min bästa pojkvän Daniel varit förlovade i 2 hela år.<33

Va ska man börja det ju helt underbart. Du är den första jag tänker på när jag vaknar på morgonen och den sista Jag tänker på innan jag somnar varje kväll. Du får mig på bra humör när du ler och säger något gulligt hela tid. Du finns alltid för mig och jag finns alltid för mig. Du och jag är så perfekta tillsammans. Jag får så mycket fint av dig. Tack för allt min sockertopp. Jag älskar dig så enormt mycket. Mega många pussar till dig min fästman från din fästmö.

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards