prinsessanmalin

Alla inlägg under november 2012

Av Malin - 30 november 2012 17:40

Idag tog jag ledigt från jobbet. För jag skulle på ett viktigt möte. Innan mötet skulle börja så gjorde vi lite ärenden. Sen fikade vi också. Jag har köpt en julklapp till min älsling idag. Vi har handlat lite gott till ikväll också. För ikväll kommer några av mina vänner hit och ska firar mig. Så det ska bli mysigt. Dom kommer snart hit. På mötet gick det jätte bra. När vi kom hem så städade vi och duscade.

 

Av Malin - 29 november 2012 20:56

Imorse när jag skulle gå ut till bussen så var det rätt så mycket snö ute. Så då vart jag så glad. Jag hade på mig mina vinter skor och jag hade på mig mina sockar. Så jag inte skulle frysa om mina fötter. Men jag vart lite blöt om mina strumpor och skor igen. Jag måste köpa bättre viter skor. Haha Skorpan syns lite på bilden. Det är fortfarande snöstorm ute usch det är så kallt. På jobbet gick det bra. Jag blir så trött snabbt. Det är nog det här vädret som gör att man blir trött så snabbt. Det blir så mörkt fort också.

     

Av Malin - 28 november 2012 20:17

På jobbet gick det bra. Jag är så glad det har kommit lite snö. Men det är snöstorm ute usch för det. Det är så himla kallt ute. Mina strumpor och skor vart blöta och det var inte så skönt brr för det. Det luktade inge gott om mina skor och strumpor heller när dom vart så blöta. Jag ska ta fram mina vinter skor nu. Idag var det ungdomsgruppen och vi bowlade. Det gick rätt så bra för mig. Efter det fick tacos där. Det var super gott. Jag och älskling behövde inte äta hemma. Så det var skönt att slippa det. För vi kommer hem så sent då när det är ungdomsgruppen. Vi hade det så roligt där. Innan undomsgruppen började så var vi på stan. Så det har varit en lång dag för mig. Jag är jätte trött nu.

 

Av Malin - 27 november 2012 20:23

Idag har det regnat hel dan. Det blåser och det är jätte kallt ute. Usch och fy för det här vädret. Jag vill ha snö nu istället för regn. Det har varit en lung dag på jobbet idag. Jag har världens bästa pappa. Han hade gjort mackor till mig och Danne. Jag drack jordgubbssoppa mums.

 

Av Malin - 26 november 2012 20:32

Idag gick jag till jobbet. För nu mår min mage bättre. När jag kom hem så tittade jag på film som hette Maria Wern. Den var så spännade och lite läskig. För en stund sen så myste jag med Truls. Han låg i min famn som en liten bebis. Det var så mysigt. Nyss åt jag sista tårtbiten som fanns kvar från helgen. Jag åt goda pepparkakor och drack mjölk också.

   



Av Malin - 25 november 2012 21:23

Efter vi hade ätit frukost så åkte vi till Eskilstuna. Vi kollade lite olika affärer där. Vi tänkte åka dit förra helgen. Men då var jag sjuk så det blev idag istället. Det var så mycket folk där. Jag hittade en julkapp idag. Så det var bra. Sen när vi kom hem så tvättade jag och älsling våran tvätt. Så nu är det gjort. Efter det åt vi hem gjord pizza och sen tog jag en skön dusch. Min helg har varit super bra. Synd bara att helgen gick så snabbt. Nu blir det en lung kväll framför tv.

 

Av Malin - 24 november 2012 20:30

Idag gick vi upp rätt så tidigt. För att hinna göra iordning allt innan alla gästerna skulle komma. Till frukost åt vi risgrynsgröt. Vi gjorde två stycken tårtor. Dom blev så fina tycker jag. Tack för alla fina presenter som jag fick. Jag är så nöjd med den här dagen. Det är min och älsklingens dag också. Så det var en bra dag för oss också. Så nu blir det lördagmys.

     

Av Malin - 24 november 2012 09:35

                               Idag har jag och min Daniel varit förlovade i 1 år och 2 månader.<33

                                    

Du är verkligen min ögongodis. För du är så söt att titta på. Du är min största kärlek. Du betyder så enormt mycket för mig. Bara du och jag livet ut. Jag äskar dig så jätte mycket. Puss och kram min sötnos från din Prinsessa Malin.

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards