prinsessanmalin

Alla inlägg under november 2012

Av Malin - 23 november 2012 20:32

Idag har det varit en lung dag. Jag har målade mina naglar idag. Det var rätt länge sen jag målade mina naglar. Jag ville vara fin imorgon. Jag provade att göra zebranaglar och det gick rätt så bra. Det var första gången jag gjorde zebranaglar. Så jag vart nöjd med mina naglar. Mina tårnaglar vart lilaglitter på. Efter vi hade ätit kvällsmat så åkte vi handlade fredagsmys. Imorgon kommer det massor med gäster och dom kommer och firar mig. För nästa helg jobbar mamma och då funkar det inta att fira mig. Jag fyller den 3 december så det är snart. Det är en måndag som jag fyller på.

   

Av Malin - 22 november 2012 21:13

Imorse när jag och älskling skulle äta frukost så tittade vi på en film medans vi åt frukost. Sen har vi städat lite. För på lördag kommer det mycket folk hit. Det ska bli så kul. Jag längtar jätte mycket. Nu äter vi kvällsmacka gott gott. Min macka ser ut som en glad gubbe haha. Jag dricker te i våran nya mugg. Den är så fin och vi har i andra färger också. Jag blir nog hemma imorgon också. Så att jag blir frisk tills på lördag.

 

Av Malin - 21 november 2012 22:32

Idag har vi gjort rent åt marsvinerna och kaninen. Jag börjar må bättre nu. Så det är bra. Sen har jag och älskling titta på Sunes jul. Den så bra och rolig. Sen har det varit en lung dag. Det har varit så fint väder idag. Soligt och skönt. Snart blir det att sova så gott.
 



Av Malin - 20 november 2012 21:52

Idag fick jag vara hemma och ta det lungt. Har så ont i magen,ont i halsen ibland och har små feber har jag också. Det är så jobbigt. Jag har inte ätit så mycket mat idag. För jag är inge mat sugen. Jag har bara titta på film. Sen har mina föräldrar stor handlat så vi fick packa upp all mat när dom hade kommit hem. Nu bjuder jag på en gammal bild på mig. Jag tycker om den bilden på mig. Den vart så bra.

 

Av Malin - 19 november 2012 20:27

Imorse mådde jag bättre så jag gick till jobbet. Danne följde med mig på mitt jobb ett tag. För han skulle på ett möte. Han har fått praktik. Han ska börja där 8 januari. Han ska jobba som vaktmästare. Grattis älskling snart har du också nåt att göra om dagarna. Istället för att vara hemma själv. Efter jobbet gick jag och älskling på stan och träffade kompisar som vi skulle vara med idag. Vi fikade och kollade i affärer. Jag vissade vad jag önskade mig också. Tack för trevlig dag alla. Sen kom mina föräldrar och hämtade oss. För dom hade handlat och vi köpte mat hem idag. Jag tog hawaii pizza mums. Jag har känt mig små sjuk idag fortfarande så jag blir hemma imorgon. Jag drack nyss C-vitamin dricka smak av apelsin. Färgen var fin. Ser ut som sommar dricka hihi. Den var god har aldrig prövat den förut. Hoppas jag blir lite bättre av den. Drickan som var i muggen var bara läsk. För det var belöning om C-vitamin drickan var äcklig haha. Så gör jag om det är äckligt.♥  

 

Av Malin - 18 november 2012 20:11

Idag har det varit en seg dag. Jag har mest titta på film. Jag och älskling har tvättat två tvättar idag . Jag börjar må lite bättre så det är bra. Får se imorgon om jag ska jobba. Det har varit tråkigt väder hela helgen suck. Idag har Moa namnsdag min fina hund. Moa fick lite godis eftersom hon har namnsdag idag. Grattis min prinsessa. Jag älskar dig Moa. Nu blir det tvmys.

   

Av Malin - 18 november 2012 10:46

 

                                                    1 år och 9 månader med min fina Daniel.<33


Älskling du är den bästa killen jag har haft. Jag kan säga allt till dig gubben. Jag är så glad att du valde just mig och ingen annan tjej. Du är den kille som jag vill leva hela livet ut. I love you baby. Pussisar till dig älsling från din älskade Malin.

Av Malin - 17 november 2012 21:27

Usch och fy när jag skulle äta frukost så mådde jag jätte illa. Jag har mådde illa hela dan. Jag är yr,fryser,varm och har ont i kroppen. Sen har jag fått lite feber och har lite ont i halsen iband. Sen har jag haft ont i magen också. Jag får allt på samma gång. Jag har varit hungrig hela dan. Men ändå inte varit sugen på att äta nåt. Idag har jag mest sovit och tittat på en film. Tur så sov min älskling med mig också och tog hand om mig. Tack älskling att du alltid finns hos mig. Nu tittar jag lite på tv och sen blir det att sova. För jag mår jätte dåligt. Jag vill inte vara sjuk igen hoppas jag mår bättre imorgon. Blä för att vara sjuk.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards