prinsessanmalin

Alla inlägg under januari 2014

Av Malin - 30 januari 2014 20:40

Igår vart det inge blogg inlägg. För jag såg bara på film. Vi köpte hem thai mat igår. Mamma hämtade maten till oss. Tack mamma. Idag så bakade Danne chokladbollar. Jag sa till han hur man skulle göra. Imorgon blir det att jobba igen. Det ska bli kul att träffa alla sötnosar igen. Här en gammal bild på mig. Det var julafton när jag tog den. Jag gjorde lite om den. Så det vart lite juligt. För vi hade ju inge snö när det var julafton sist. Det var så synd att det inte var någon snö då.

 

Av Malin - 28 januari 2014 21:28

Idag fick jag titta på video filmerna igen. För Danne ville se dom. Sen idag har vi tvättat. Man måste ju göra det fast man är sjuk. Danne känner sig också lite sjuk. Vi har inte gjort så mycket mer. Det finns inte så mycket att skirva om när man är sjuk. Efter som man gör inte så mycket. Här är en gammal bild på mig och Skorpan.

  

Av Malin - 27 januari 2014 19:55

Igår vart det ingen blogg. För jag hade inte gjort så mycket. Vi gjorde video när Danne sminkade mig. Men vart nog för lång. För det går jätte sakta att ladda den. Vi ska göra en ny någon dag. Idag har jag kollat på gamla bilder och videosar. sen har jag gjorde en fb om min blogg. Så ni får gärna gilla den. Så ser ni varje gång jag lägger ut något på bloggen. Här är läken https://www.facebook.com/prinsessanmalin . Vi har tittat på farmen och nu tittar vi på familjen annorlunda. Här är en rätt så gammal bild på mig. 

 

Av Malin - 25 januari 2014 20:45

Min hals har varit så torr idag. Jag har inte haft ont. Men jag börjar få lite ont nu igen. Jag har fått lite hosta också. Idag vart vi bjudna på Bowling. För vi skulle fira en vän. Så vi åkte dit. För hon hade bokat platser. Jag mådde bra när vi åkte. En kompis pappa körde oss ditt och hem. Tack så mycket. Vi körde två lag. Jag kom tvåa tror jag. Dom hade discoljus också. Vi fick god buffé också. Det var rätt mycket folk där. Jag har hade det kul. Jag tog det lugnt i alla fall också. Hoppas att jag mår helt bra imorgon.

 

Av Malin - 24 januari 2014 20:21

Idag stannade jag hemma. För jag hade jätte ont i halsen och hade lite feber. Bästa mamma och pappa handlade lite till mig. Eller chipsen var till Daniel. Tack så mycket. Så nu sitter jag och äter godis och tycker synd om mig själv haha. Hoppas jag mår bättre imorgon. Har haft ont magen och ont i huvudet också. Halstabletter har varit min bästavän idag och igår. Så jag har bara tagit det lugnt och kollat på film.

 

Av Malin - 24 januari 2014 10:13

 

                    Idag har jag och min finaste Daniel varit förlovade i 2 år och 4 månader.<33

När du inte är med mig känns det så tomt. Jag älskar dig sjukt mycket går inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig. Du är min dyra bara diamant. Många pussar till min skatt från din fästmö.

Av Malin - 23 januari 2014 20:31

I morse när jag vaknade hade jag jätte ont i halsen. Tur så var det en lugn dag på jobbet. Vi var ut bara en liten stund. För det var super kallt idag. Hoppas jag inte blir förkyld. För en stund sen drack jag te med honug i. Det bra för min hals. Snart blir äntligen helg. Då får jag tar det lugnt och sova. Snart blir det att sova. Jag är så trött nu.

   

Av Malin - 22 januari 2014 21:04

Idag gick vi till skogen en stund. Vi åt våran matsäck. Idag hade jag med mig varm choklad och det var så gott. Jag är glad att jag tog med mig det den här gången. Moster kom förut och hämta lite saker. Haha igår när vi tittade på djurens hjältar så tittade Truls också på tv. Det såg så kul ut. Snart är efter längtade helgen här. Det ska bli så skönt.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards