prinsessanmalin

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av Malin - 17 januari 2014 23:52

                                                

                                                  

                                               2 år och 11 månader med min fästman Daniel.<33

                                                

Nästa månad har vi varit tillammans i 3 år. Längtar så mycket och den dagen kommer blir så underbart. Det har gått så sjukt fort. Jag älskar dig så himla mycket min prins. Puss puss till min fin älskling från din fästmö.

Av Malin - 17 januari 2014 21:23

Imorse när jag vaknade så tog jag en dusch och innan jag gick till bussen slängde jag lite skräp. På jobbet slängde jag skräp med några av barnen också. Efter jag hade slutat jobbet så träffade jag två stycken killkompisar och älsklingen. För vi skulle gå på bio med dom. Vi bjöd dom. För biljetterna som jag fick skulle gå ut snart. Dom vart så glada att vi bjöd dom och dom tackade så mycket. Först åt vi på resturang och sen köpte vi godis. Vi såg på kärleken deluxe. Den var bra och rolig. Sen gick vi hem till oss. Den ena killkompisen åkte nyss hem och den andra skulle sova över här. Vi har sjöng lite karaoke också. Det var länge sen man gjorde det. Tack alla för en rolig kväll. Nu får ni ha en trevlig helg alla mina läsare.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards