prinsessanmalin

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Malin - 7 januari 2014 20:20

Idag var det inte min tur dag idag. Min väcka klocka var knäppt. Den hade typ byte tid då när jag skulle vakna. Jag trodde att klocka var som den brukar vara. Så jag kom försent till jobbet. Bussen kom inte i morse. Men det var bara för klockan var fel. Så då fick jag cykla till jobbet. Tur så var det inte många barn idag. Min jobba kompisar frågade om jag hade försovit mig men jag sa nej först. För jag visste inte att klockan var så mycket. Jag var så chokad och fick lite ångest. Men gick nog bra ändå. Det sånt som händer. Jag skippade rasten idag. Hoppas dagen blir bättre imorgon. För en stund sen tog jag en stor mysig kopp med te och tröstade mig med. Vi var med på tv igen. Allsång skansen sommaren 2013 visar dom nu på tv. Det så kul.

    

Idag har det gått 5 år sen jag tog min navel piercing. Jag älskar den  fortfarande. Här är en bild som jag tog när jag gjorde den här. Fast jag har bara gjort om den lite.

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards