prinsessanmalin

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Malin - 21 januari 2014 20:09

Idag har det varit en rätt lugn dag på jobbet. Idag kom jag på att 17 Januari hade bloggat i 2 år och det har redan varit. Jag glömde bort det. 17/1-12 gjorde jag den och tiden var 18.05 var den. Det känns inte som jag har bloggat så länge men det har jag. Jag är så glad att jag började blogga. Grattis till mig som bloggar fortfarande och jag har aldrig tröttnat heller. Det rätt många som läser den också. Hoppas att det blir flera som vill läsa den. Sprid gärna min blogg till andra. Säg gärna till också. Så blir jag glad. kommentar gärna och säg om ni läser min blogg. Skulle var så kul att veta vilka som läser den. Ni får gärna kommentar vad ni vill läsa om och om ni undrar något. Ni kanske vill veta varför jag valde detta blogg namnet eller något annat.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards