prinsessanmalin

Alla inlägg under december 2015

Av Malin - 31 december 2015 00:00

                                              Gott nytt år hoppas ni får ett bra 2016 år.   


                                                2015 har bodde varit bra och dåligt år.  

Av Malin - 30 december 2015 21:16

I morse tog vi sovmorgon och sen åt vi ägg mackor till frukost idag. Sen tog man lugnt en stund och sen blev det att ta ett skönt bad med skum i. Senare blev det fixa kvälls maten. Efter det bakade vi en kladdkaka. För vi behövde bli av med några ägg. Medans man väntade på att den skulle bli klar så städad man undan lite här hemma. Kladdkaka blev god.  Nu är det bara en lugn kväll framför tv.  

 

Av Malin - 29 december 2015 21:23

I more tog vi först vi lite sovmorgon och sen åt vi lite frukost först. Sen gick vi och slängde lite skräp. Efter det tog vi en promenad till stan. Jag tog mer snö bilder idag. Jag fick lite skavsår på foten idag. För man började ha på vinter skorna i går. Men jag hade dom förra året också och då var dom bra. Hittade mer Star Wars smink som jag ville så gärna ha och lite annat. Drickan är till på torsdag. Köpte även dubbel bingo också. Man har också köpt födelsedags paket till folk  som fyller år snart också. Så nu är vi klara med det. Klister märkerna fick jag förut av en kompis. Tack så mycket. I morse fick man ett sent jul kort av en kompis. Tack så mycket. Sen fick man den här bilden tack så mycket. För stund sen åt man lite tomte gröt. För skulle ha ätit den till frukost men glömde bort det då.  

                         



Av Malin - 28 december 2015 21:54

I morse tog vi lite sovmorgon och sen fixade vi oss lite snabbt och gick ner till stan. Vi gjorde ärenden och handlade lite. Sen möte vi svärfar så han körde oss hem. Det tackar vi så mycket för. Sen åt vi lite frukost/lunch när vi kom hem. Senare blev det lite fika och lite film. På kvällen sen har varit lugn. Det kom snö i går. Så vi har rätt mycket med snö nu. Så jag tog en fin bild när vi gick ner till stan.  

 

Av Malin - 27 december 2015 22:03

I morse tog vi sovmorgon. Efter det blev det sen frukost och vi åt ägg mackor. Sen blev det att ta det lugn framför tv. Senare åkte vår kompis hem. Efter det lagade vi mat och sen blev det att ta en skön dusch. För stund sen åt man lite kvälls mellis. kaffe och mackor. För var lite trött förut. Men det har varit en lugn söndag idag. Nu säger jag god natt. För ska snart gå sova. I morgon har vi lite saker att göra också. Så det blir fullt upp då.        

 

Av Malin - 26 december 2015 22:22

I morse gick vi upp skapligt och fixade sig. Man åt lite snabb frukost och sen åkte vi till Eskilstuna. Vi var och kollade på rea som var där. Jag har köpt en ny surffplatta men det var slut. Så jag ska hämta när det har kommit en till. Men jag har köpt skydd till den som jag har hemma i alla fall. Sen har jag hittat lite annat fint som jag är så nöjd med. Men det var så himla mycket folk där. Efter vi hade handlat klart där så åt vi lite mat. För man blir hungrig av att shoppa en hel dag. Vi åt mat på mcdonalds. Vi drack frappe som efterrätt och det var så gott men lite kallt. Sen lämnade mamma oss. Tack så mycket mamma att du körde oss dit. Efter gick in till stan och gjorde lite ärenden där också. Men det hade blivit kallare ute då när vi gick ut. Senare åt vi bara lite krov och bröd. Till kvälls myset åt vi lite gott och kollar lite på tv. För nu är man helt slut.      

Av Malin - 25 december 2015 21:13

I morse gick vi upp skapligt. Danne gjorde ärenden med sin pappa. För jag fick inte plats i bilen denna gång. Men det gör inget. Så åt lite frukost/lunch framför tv. Han var borta lite snabbt bara. Sen har Danne redan rensat bort julen haha. Det har varit mycket bra på tv idag. En kompis kom hit också och vi åt tacos. Efter det gick vi och handlade lite gott. För allt var nästan stängt idag. Sen såg att det fanns fler luckor konstigt nog. Så jag har öppnat alla nu. Nu säger jag trevlig helg alla mina läsare.  

         

Av Malin - 24 december 2015 20:52

I morse gick vi upp skapligt och fixade oss. Sen kom moster och morfar hit. Vi åt jul lunch och senare fikade vi med kaffe och jul godisar. Vi delade upp julklapparna och öppnade dom. Alla djuren var jul fina och fick också så klart paket. Sen körde pappa oss till svärmor. För skulle fira jul där också. Men först lämnade vi lite saker hemma hos oss och tankade bilen också. Tomte dom dit ockå hehe. Efter vi hade varit där så körde Dannes brors kompis hem oss. Så det tackar vi så mycket för. Jag tackar så mycket allt som jag fick idag. Är så nöjd. Dom sista luckorna öppnade jag redan i går. Efter som jag inte visste om vi skulle hem idag. När vi kom hem blev det att byta om till natt kläderna. Nu sister man framför tv och äter massa gott. Nu är man helt slut. 

                                         

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards