prinsessanmalin

Alla inlägg den 19 december 2015

Av Malin - 19 december 2015 21:51

I morse gick man upp skapligt och åt frukost. Seb hämtade mamma oss. Först gjorde vi ärenden här och sen åkte vi till Eskilstuna. För vi hade ärenden där också och sen handlade vi lite där också. Vi köpte även bingolotter. Till lunch blev det korv i baguette och cola. Sen körde mamma hem oss. Tack så mycket mamma att du körde oss. När man kom hem så gjorde man rent i kattlådan och sen slängde vi skräp. Efter kvälls maten vart den en lugn kväll. Jag öppnade luckorna och sen vart det lördags mys med lite gott. Ni får ha en fortsätt bra lördags kväll och helg nu från mig.  

           

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards