prinsessanmalin

Alla inlägg den 13 december 2015

Av Malin - 13 december 2015 22:04

I morse gick vi upp skapligt och åt lite frukost. Sen gick vi till stan. För hade lite ärenden. Var tvungen att köpa salva. Jag fick munsår i morse. Jag var tvungen att lämna en grej som var trasig också. Sen blev vi hämtade av en kompis. Vi var med dom hela familjen. Danne skulle ta bilder på deras hund och vi fick massa god lucia fika. Vi var där rätt länge. Tack för fikat och att ni körde oss. Det var verkligen trevlig och det måste vi göra om snart. Synd att vi inte kunde vara längre för vi hade skulle göra lite annat för oss. När vi kom hem åt vi mat och våran kompis har åkte hem idag också. Efter maten tog man en dusch och sen har man fixat lite med julkorten. Så har man öppnat luckorna också.  

                            Glad Lucia alla mina blogg vänner. Hoppas att ni alla har haft en riktigt mysigt Lucia nu.    

     I dag är det tredje advent. Hoppas ni har haft en mysig dag idag och det är galet fort det har gått.    

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards