prinsessanmalin

Alla inlägg den 24 december 2015

Av Malin - 24 december 2015 20:52

I morse gick vi upp skapligt och fixade oss. Sen kom moster och morfar hit. Vi åt jul lunch och senare fikade vi med kaffe och jul godisar. Vi delade upp julklapparna och öppnade dom. Alla djuren var jul fina och fick också så klart paket. Sen körde pappa oss till svärmor. För skulle fira jul där också. Men först lämnade vi lite saker hemma hos oss och tankade bilen också. Tomte dom dit ockå hehe. Efter vi hade varit där så körde Dannes brors kompis hem oss. Så det tackar vi så mycket för. Jag tackar så mycket allt som jag fick idag. Är så nöjd. Dom sista luckorna öppnade jag redan i går. Efter som jag inte visste om vi skulle hem idag. När vi kom hem blev det att byta om till natt kläderna. Nu sister man framför tv och äter massa gott. Nu är man helt slut. 

                                         

Av Malin - 24 december 2015 00:15

 

                        God jul hoppas ni alla får en riktigt mysig jul nu alla mina blogg vänner. 

Av Malin - 24 december 2015 00:00

                                 I dag har jag och min Daniel varit förlovade i 4 år och 3 månader.<33  


I dag ska vi fira jul tillsammas för fjärde gången och det är jag så glad att få göra det med min favorit. Det har gått så fort med allt. Men njuter när jag får vara med dig. Det så bra att vi kan fira hos båda dina föräldrar och mina föräldrar på samma dag. Jag älskar dig så mycket. Puss och kram till dig älskling från din fästmö.   


                                           God jul och gott nytt år min älskade prins.   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards