prinsessanmalin

Alla inlägg under januari 2017

Av Malin - 31 januari 2017 21:39

I morse var man lite små trött. På rasten bjöd min jobba kompis på semmeltårta. Tack så mycket det var ju så gott. Det har varit rätt lugn dag idag och en kort dag idag. Skönt får sälskap till jobbet och hem idag. När man kom hem blev det att ta en stor kopp med kaffe. Senare fixade vi kvälls maten. Efter det bakade vi en sockerkaka och sen tog man på sig natt kläderna. För en stund sen fikade vi sockerkakan och stor kopp med kaffe. Fram för tv. Den blev så god också. När som helst blir det att gå sova lite igen.  

         

Av Malin - 30 januari 2017 20:38

I morse var man bara lite små trött. På jobbet har var bra och en lugn dag. Jag hade en kort dag idag. När man kom hem blev det att dricka kaffe och tar det lugnt. Senare blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det har bara varit en lugn kväll hela kvällen. Snart  blir det att gå sova lite i våran sköna säng.  

    

Av Malin - 29 januari 2017 21:39

I morse gick jag upp rätt skaligt tid. Jag tog en dusch och fixade mig. Sen blev det att äta lite frukost. Efter det kom mamma och hämade mig. Först åkte vi och klippte mig hos en vän. Det var första jag klippte hemma hos henne. Tack så mycker det var så jag ville ha det också. Efter hjälpte vi att bära saker till mamma och handla lite. När vi kom dit fikade vi lite och fixade med lite olika saker. Senare bjöd dom på kvälls mat och efterrätt. Innan vi åkte hem åkte vi hem till Dannes två stycken brorsor och svärfar. För lämna lite saker. När man kom hem tog man fram lite kläder tills i morgon och fixade lite. Sen tog man en till dusch fast bara håret. Sen tog man på sig natt kläderna på sig. Dom två första bilderna på mig är nästan efter jag hade klippt mig. Dom andra två är efter jag duschade i kväll. Vi kollade film nyss och nu blir det att gå sova. Ska upp tidigt i morgon.  

           

Av Malin - 28 januari 2017 21:56

I morse tog vi sovmorgon. Sen fixade vi oss och sen gick ner med våran tvätt. Efter det gick vi ner till stan och träffade kompisar. Så där fick det bli att äta lite frukost också. När vi hade varit där en stund så gick vi och handlade. När vi kom hem hämtade vi tvätten och hängde upp den. Sen var jag hemma själv en stund och då passade jag på att spela en video då. Jag har ladda upp den idag också. Det är min Glossybox Januari 2017 Fakta om mig/frågestund. Bilden är också tagen idag med sufplattan. Hoppas ni  kommer gillat se på den. Det är konstigt ljud med i video men vet inte varför det blir så. Är någon som vet vad är och hur jag får bort det? När han kom hem igen blev det äta lite mat. Sen har bara var mys fram för film och lite gott. Man även byt kläder till natt kläderna också.  

 

Av Malin - 27 januari 2017 22:47

I morse var man trött och det var så kallt ute då också. Tur att det fredag idag. Jobb dagen har varit lugn men den har varit lång. Till lunchvar det tacos. När man kom hem blev det ta en dusch och sen fixade vi oss. Sen gick vi ner till våran Harrys. För vi hade bokat bord där. För det skulle hända roliga saker där men det blev inte så. Men dom som skulle komma kommer någon annan gång som tur är. Men vi gick dit ändå. vi åt lite och drack lite gott. Sen gick vi hem och byte om till natt kläderna. Snart blir det att sova är så trött nu. Nu säger jag trevlig helg på er alla.  

     

Av Malin - 26 januari 2017 20:40

I morse var man så trött men det känns som förkyldningen blir bättre och bättre. Men mina ögon var lite jobbiga i morse. Det ena ögat var jag röd i och den andra kom det tårar i. Jobb dagen har varit bra och lugn. På rasten fick vi semlor av chefen vi fick även en varis buket med tulpaner. Jag tog den som var lilla. För det är inte lika vanligt att man köper. Tack så mycket för det. Vi fick nog det för vi har varit så duktiga dom här veckorna när några fröknar och barn har varit sjuk. För vi har jobbat så hårt dom här dagarn. Jag hade en kort dag idag. När man kom hem tog man det lugnt en stund innan vi började med kvälls maten. Det blev kyckling hamburgare som vi tog fram igår. Sen blev det byta om till natt kläder och mysar ner sig i soffan och kolla på tv. För stund sen blev det lite kvälls mellis och kväll blir det att gå sova tidigt tror jag. Man är så trött nu.   

                                   

Av Malin - 25 januari 2017 20:30

I morse var man så trött och man är fortfarande så förkyld. Tur så var det lugn dag på jobbet. Vi dracke kaffe i skogen och idag hade man en kort dag idag. Innan vi gick hem blev det att att handla lite gott till helgen. Den blå drickan drack jag förut idag. För idag är det lillördag också. När man kom hem tog man det lugnt och åt en frukt till mellis idag. Idag fixade vi så god kvälls mat. Efter kväll maten blev det att ta ett skönt bad och sen tog man på sig sina natt kläder. Efter det blev det bar mys fram för tv med lite kvälls mellis. Nu blir det att försöka sova lite. För snart är det helg också.   

     

Av Malin - 24 januari 2017 21:02

I morse hade knappt inge röst. Så det bara att dricka te och alvedon. Man lät lite bättre senare på dagen. Har blivit så snorig nu också och fått en jobbig hosta. Det svider redan vid munnen och näsan. Så jag fick smörja i där. När man kom hem var man helt slut. Så man tog det lugnt en stund och sen var man tvungen att fixa med kvälls maten. Sen blev det lugn kväll hela kvällen. För stund sen åt man lite glass kaffe. Det blir att gå sova när som helst. Kommer nog att somna direkt är så trött nu redan.  

          Extra mysigt att mysa med den här söt saken när man förkyld och när man kom hem förut.    

                                 Idag har jag och min Daniel varit förlovade i 5 år och 4 månader.<33

 

Många bra förlovade år med dig har jag haft och mer ska det bli. Jag älskar dig hur mycket som helst också. Du bu betyder så mycket för mig också. Pussar till dig min fina Daniel från din Malin.   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards