prinsessanmalin

Alla inlägg den 1 januari 2017

Av Malin - 1 januari 2017 21:03

Igår efter vi hade spelat bingo. Men jag vann inge denna gång men det gör inget. Det bara mysigt att sitta och spela lite. Sen så gick vi ner till stan och mötte en kompis. Vi kollade på raketer men det var jätte mycket folk och några av raketerna var så stora. Några skött nära bilanar och husen. Så polisen var tvungen att kom dit. Sen gick hem och skålade i det nya året. Vi åt lite gott och våran kompis sov över hos oss. Så vi gick la oss sent i natt.   

   

                  God fortsättnin alla på det nya året och hoppas ni får ett mysigt 2017 år nu.    


                  

I morse tog vi lite sovmorgon och sen var vår kompis tvungen att gå. Så vi åt frukosten själva. Det blev gröt,kaffe och ägg till fruksten idag. Lite lyx frukost dagen efter ny år. Helt galet att det är redan 1 januari idag. Det har gått så fort nu. Så idagär det första inlägget på det nya året. Hoppas att blir ett bra år. Det försöka med lite nyårslöften att försöka göra mer inlägg här lite oftare och att gör fler video till min youtube. Efter det har vi städat hela dagen och drack man lite kaffe. Man tog även fram kläder tills imorgon. Senare blev det att fixa lite kvälls mat och sen tog man en dusch. Nu blir det bara en lugn kväll fram tv med lite kaffe och pepparkakor. Sen blir det försöka sova lite. Här kommer det lite bilder från idag och igår även en video också.  

                 


 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards