prinsessanmalin

Alla inlägg under januari 2020

Av Malin - 30 januari 2020 21:48

När man vaknade i morse var man lite trött bara. Man fixade sig och sen tog vi det lugnt en stund. Senare gick man till bussen. Det var fullt upp idag. Det går olika virus på jobbet. Känner mig lite små förkyld igen och haft svullen mage idag. Innan man åkte hem gjorde man ett snabbt ärende och sen blev det att fixa mat när man kom hem. Sen har det bara varit en lugn kväll fram för tv.  Nu är det redan helg för mig. Så de passa ju bra. Tror Truls är nöjd med det. Blir att sova snart.   

 

Av Malin - 29 januari 2020 22:03

När man vaknade var man inte så trött. För jag gick la mig rätt tidigt igår. Så man fixade sig som vanligt och senare gick man till bussen. Idag har det vart full upp. Det har regnat idag. Inna man åkte hem skulle man göra ett ärende och sen gick man hem. När man kom hem fixade man med kvälls maten. Efter det tog man en dusch och sen har man bara kollat på tv. Nu blir det att sova är verkligen trött nu. 

   

Av Malin - 28 januari 2020 21:18

Man var verkligen så trött i morse. Men man gick upp ändå.  Man fixade sig och sen blev det att ta det lugnt en stund som jag brukar.  Sen gick man igen slängde det sista skräpet. Det har varit ganska lugnt idag. Men har vari så trött idag. Så det var extra gott drick kaffe till rasten och så var det lite små kallt inne också. Så man behöver gå sova tidigt idag. Inge kul väder idag. Det var så kallt när man skulle åka hem. När man kom hem fixade man kvälls mat och sen har man bara tagit det lugnt fram för tv. Nu blir att fixa sig för att snart gå sova.  

 

Av Malin - 27 januari 2020 21:34

När man skulle gå upp imorse var man väldigt trött. Men det var bara att gå upp. Man fixade sig och sen tog man det lugnt en stund. Efter det gick man ner och slängde skräp. Dagen har varit bra och förkylningen är borta. När man kom hem fixade man kvälls maten. Sen har man bara tagit det lugnt fram för tv. Bilden på Truls är inte ny. Blir att sova snart är så trött nu. Skönt att gå sova tidigt ibland.  

 

Av Malin - 26 januari 2020 20:45

I morse gick i upp rätt tidigt. Man tog på sig mys kläder och sen fixade man lite frukost. Man kollade lite på olika klipp också. Senare tog man fram kläder tills i morgon. Efter det fixade man rent katt lådan också. Man har bara tagit det lugnt idag. Man åt lite mellis på dagen också. Man är fortfarande små förkyld. Senare fixade man med kvälls maten. Efter maten blev det att ta en dusch. Sen har man bara kollat på tv Truls är alltid med också. Senare blir det att gå sova. Är ju jobb dag i morgon igen.  

 

Av Malin - 25 januari 2020 21:47

Idag gick upp rätt tidigt. Man fixade sig och sen fixade man frukost till Truls. Man tog det lugnt en stund. Senare gick vi till stan. Vi träffade kompisar där. Vi gick olika affärer. Vi var lite över allt hehe. Sen körde en kompis hem oss. När man kom hem fixade man lite med olika saker. Man märkte även när man kom hem att man började bli täpp i näsan och har det blivit värre. Man nyser också massor. Har inte varit det på länge så det är väl min tur nu. Sen fikade man lite här hemma och senare blev snacks fram för tv. ruls är här och myser också. Blir nog att sova skaplit och hoppas att förkylningen går över tills i morgon. Ibland går det över så fort.  

   

Av Malin - 24 januari 2020 21:29

Man gick upp rätt tidigt idag. Truls kom och väckte mig också. Man fixade sig lite efter man hade vaknat. Efter det blev det att fixa lite frukost. Man kollade lite olika klipp. Senare gick man och slängde skräp. Idag var solen här. När man kom in spelade man in en video. Senare kom mamma och hämta mig. För vi skulle hämta det vi hade stor handlat. Mamma bjöd på  korv med baguett Tack så mycket för maten och vi hämtade maten. När man kom hem blev det att packa upp allt. Man var helt slut när man blev klar. Sen blev det ta det lugnt tills det blev kvälls mat. Efter maten blev det ta en dusch. Nu kollar man på tv och äter lite gott. Men nu säger jag trevlig helg och godnatt.  

 

                         Idag har jag och min Daniel varit förlovade i 8 år och 4 månader.<33

   

https://www.youtube.com/watch?v=Yxg2I0aZXD4&t=12s

Av Malin - 23 januari 2020 21:38

Man var inte lika trött när man vaknade i morse. För jag gick la mig rätt tidigt igår. Det var riktigt kallt idag. Så blåsigt. Det var bara lite sol idag. Det har varit rätt lugn dag. När man kom hem fixade man med kvälls maten. Sen har man köpt från willys som ska hämtas i morgon. Nu har man helg också så skönt så. Blir så om en stund är så trött. Har varit det dom har dagarna också.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards