prinsessanmalin

Alla inlägg under januari 2020

Av Malin - 13 januari 2020 21:52

Idag när man vaknade var man ganska så trött. Men man fixade sig än då och sen blev det att gå slänga lite skräp. Det var så kallt i morse. Det var frost ute. Bilden är från i morse också. Det var en ganska lugn dag. Vi dansade ut julgranen. Så mysigt så. Man hade rätt lång dag idag och sen var det mötet efter jobbet också. Så man fick mackor där och annat gott. Sen körde min jobba kompis mig hem så snällt så. Nu är man så trött. Blir att gå sova när som helst.   7

 

Av Malin - 12 januari 2020 22:19

Igår blev det mycket att göra. Vi sov ut lite. Sen gick vi till stan. Vi var med en kompis en stund. Kollade affärer och åt lite varma mackor. Man hittade lite nya drickor. Vi tog bussen hem. Det var så kallt ute igår. När vi kom hem tog vi det lugnt en stund. Senare blev vi hämtade av en vän.  För vi skulle hem till en kompis. Vi spelade spel och kollade film. Vi åt lite snacks och drack kaffe lite senare. När vi kom hem blev det att kolla på lite klipp tills man skulle sova.   

    

Idag gick man upp skapligt och fixade sig. Senare blev man hämtad av mina föräldrar. Vi åkte till ikea vid västerås. Vi kollade i affärer också. Sen blev man bjuden på mat och fika. Jag och mamma delade på glassen. Tack så mycket för en mysig dag. När man kom hem var man trött men man fixade lite mat i alla fall. Efter det tog man fram kläder tills i morgon och sen blev det att ta en dusch. Nu kollar man på tv tills man ska sova.  

     

Av Malin - 10 januari 2020 22:05

Idag tog man lite sovmorgon. Man fixade sig och sen tog man det lugnt en stund. Senare fixade man något att äta och så kollade man på lite klipp. Nu är man ledig på fredagar i stället till Januari sen får vi se om det blir fredagar efter. Hoppas det. Man har små fixat hemma också. Senare fixade man med kvälls maten. Efter det blev det att ta en dusch. Senare kollade vi på talang. Nu kollar man på film som går på tv. Efter det blir det nog att gå sova. Så nu säger jag trevlig helg och godnatt.  

 

Av Malin - 9 januari 2020 21:52

När man vaknade i morse Så fixade man sig. Senare tog man det lugnt än stund. Efter det gick man till bussen. Det var så kallt idag. Blåste så kallt också. Senare när man kom hem blev det fixa kväll mat. Man var så trött när man ska hem. Sen har man bara kollat på tv. Bilden på Truls är inte ny. Kollar på beck just nu på tv och sen blir det att sova.   

 


Av Malin - 8 januari 2020 22:11

Man vaknade i morse var man bara små trött. Men man gick upp och fixade och sen tog man det lugnt en stund. Efter gick man och slängde skräp. Molnen var så cool i morse också. Det har varit fullt upp. Inana man åkte hem gjorde man ärenden på stan. När man kom hem blev det fixa mat var så hungrig. Efter det blev det att ta en dusch. Man har bara kollat på tv nu. Så nu får det bli att gå sov. För nu är man verkligen trött.  

 


Av Malin - 7 januari 2020 20:49

Idag blev det att gå upp tidigt. Man var inte så farligt trött heller. Men man fixade och fixade lite frukost. För jag började lite senare idag. För idag var rätt lugnt. När man kom hem blev det fixa kvälls maten. Sen blev det kolla På Farmen och filmer. Blir att sova om en stund är så trött nu.    

Av Malin - 6 januari 2020 22:07

I morse gick vi upp rätt skapligt. Man fixade sig och sen kollade man lite på serie.  Blev en lugn morrgon. Idag är det röd dag som man var ledig  idag. Så skönt. Senare blev vi hämtade av min bror. För skulle hem till min moster och fira henne. Vi fikade lite gott. Fick lite saker av moster och pappa. Tack så mycket för det. Sen körde mamma hem oss. Man fixade lite här hemma och sen blev det fixa kvälls mat. Man har för en stund sen kollat på Farmen och Cancer galan. Vi fikade för stund sen som vi fick ta hem lite från moster. För hon hade så mycket över. Så vi delade på det. Blir att gå sova snart. Är så trött nu.  

 

Av Malin - 5 januari 2020 22:05

Idag tog vi lite sovmorgon. Truls kom och väckte oss. Man fick en puss av han också. Här kommer det lite bilder från han idag och från i går. Efter man hade vaknat blev det ta på mys kläder. Senare gick man ner med tvätten. Medans man väntade på att den skulle bli klar blev det att äta lite frukost. Senare hämtade man tvätten och sen hängde man uppa allt. Senare små fixade man hemma och kollade på tv. Blev en lugn dag hela dagen. Till kvälls mat blev det tacos och vi åt framför tv idag. Man har kollat på Farmen och nu kollar vi på filmen solsidan. Blir att kolla på tv tills man ska sova.  

               

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards