prinsessanmalin

Alla inlägg under juli 2013

Av Malin - 31 juli 2013 19:45

Idag gick vi en promenad och handla lite på Systembolaget . Vi prata lite med några vi känner också. Sen gick vi hem och kollade på film. För en stund sen regnade jätte mycket och det har åskat. Usch för åskan. Det var fint väder på dagen förut. Snart ska vi se mer filmer. Mysigt värre ska det bli. Denhär bilden var så fin tycker jag.

   

Av Malin - 30 juli 2013 20:49

Idag har vi bara titta på skräck filmer. För det har regnat hela dagen. Det är så mysigt med regn ibland. För då kan man titta på film hela dagen och slipper gå ut i regnet. Idag fick vi ett fint kort av min moster. För hon är i Öland nu. Tack moster för kortet. Vi titta på allsång på skansen nu. Tur att vi inte är där nu när det regnar. För vi skulle ha varit idag istället för förut. Men vi tog förut bara för att det var så många bra artister då.

 

Av Malin - 29 juli 2013 22:16

Idag kom mina glasögon. Så nu är jag en lycklig tjej. Vi var med svärmor hela dagen. Hon bjöd oss på mat. Jag åt kebab och ris. Tack för maten. Hon hade fått sin glasögon också. Sen har vi gått i lite olika affärer. Så vi har haft en mysig och en rolig dag med henne. Sen har vi varit på våran allsång också med några vänner. Roligt värre. Måste bara vissa Dannes coola keps som han köpte på Malmamarken. Den var så cool med massa nitar på.

 

Av Malin - 28 juli 2013 20:34

Idag tog vi en promenad till stan. När vi var på väg hem mötte vi bästa Petra Dannes syrra och hennes familj. Dom ville se våran lägenhet så vi åkte med dom hem till oss. Dom tyckte vi hade det fint. Sen så bakade vi muffins med söta prinsessor på. Vi gjorde dom på vårt egna sätt. För dom skulle se ut på något annat sätt. Men dom vart fina ändå. Dom vart goda också. Här kommer det en bild på det jag köpte i fredags på Malmamarken. Jag vart så nöjd med sakerna som jag har köpt. Jag fick både shoppade fredag och lördag inte dåligt. Min största bästa hobby.

 

 

Av Malin - 27 juli 2013 20:21

Idag bestämde vi för att åka och shoppa lite i Västerås. Vi shoppade med mina föräldrar och svärmor. Så det var mysigt. Sen åt vi mat på Ikea. För där är det så billigt där. Jag åt köttbullar och mos. Till efterrätt åt jag äppelpaj med vaniljsås till. Här kommer det en bild på det jag shoppade. Jag visar bild på det jag shoppade igår i morgon. Tack alla för en rolig och en mysig dag idag. Ny blir det mys framför tv med lite gott.

 


Av Malin - 26 juli 2013 21:06

Idag åkte vi till Malmamarken. vi skulle dit imorgon men vi tog det idag istället. För det skulle regna och åska imorgon. Det var super varmt ute idag. Det var ungefär 31grader. Det var lugnt med folk idag. det brukar vara mycket folk där när det är på lördagr. Så det var skönt att slippa trängas och så. Jag hittade massa fint. Det kommer bild på det kanske imorgon. Haha jag var så smart så glömde mina pengar hemma. Tur så fanns det en bankomat där. Så jag fick ta ut lite pengar. När vi skulle åka hem så stanade älsklingen kvar. Han skulle titta på Robin Stjernberg med några kompisar. Det är hans idol. Jag kunde inte vara med på det för det var fullt i bilen. Men det gör inget. Jag köpte pastasallad med kyckling i som jag åt när jag kom hem. Jag åt framför tv. Det var hur mysigt som helst. Haha Truls ville också smaka. Sen var han pussig och gosig så han låg i mitt knä när jag läste en tidningen. Det var mysigt.

      

Av Malin - 25 juli 2013 20:01

Idag var det verkligen super duper varmt ute. Vi promenerade till stan i den här värmen. Sen när vi kom hem bakade vi en god kladdkaka som är hjärtformad. För en stund sen var mamma här. Hon hade med sig grädde till kladdkakan. Så vi fikade med henne. Så hjälpte hon mig med lite olika saker. Usch det små åskade lite förut som jag inte tycker om. Men det har inte kommit någon regn i alla fall. Vi har tvättat lite också. Snart blir det att titta på en skräckis. Så jag och älskling kommer att sitta nära varandra. Men det är ju bara mysigt.

  

Av Malin - 24 juli 2013 19:00

Jag glömde säga att jag inte kunde blogga igår. Men det kanske ni förstog att jag inte skulle göra det. Efter som jag var på allsång på skansen. Det var kul och vi åt massa gott som vi hade med oss. Det var tur att vi hade med oss. För det var dyrt där. Vi turades om och kolla lite runt på skansen också. Vi fick se när dom övade och så. Man vi en varsin stämpel så inge skulle ta våra platser. Jag fick massa bra bilder och några stycken autografer. Danne gav Robin Stjernberg en blomma. Jag fågade nästan blomman som Måns kastade till publiken. Roladz skyllten fick vi av dom som jobbade där. Dom ville att vi skulle hålla upp den när han sjöng. Danne hade en skyllt med Robin Stjernberg som han hade gjort. Min kompis hade En Roladz skyllt som han hade gjort. Idag har vi mest tagit det lugnt. Vi är trötta och sega idag. Vi kom hem sent igår. En snäll vän körde oss hem också. Tack så jätte mycket. Det var jätte kallt igår. Tur så hade jag med mig en filt som jag mysigte med.Tack alla för en kul dag som jag kommer ha minne för livet. Vi tittade på svt play på allsång på skansen idag. Vi såg oss flera gånger och det var många som såg oss också. Så det var kul.

                                                               

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards