prinsessanmalin

Alla inlägg under november 2018

Av Malin - 28 november 2018 22:10

Man var som vanligt trött på morgonen. Man tog på sig extra byxor när man skulle gå ut. För det var riktigt kallt ute idag. Men det har varit mysigt dag idag. Min magen har krånglat idag hoppas den är bättre i morgon. Det har varit en lång dag idag. När man kom hem blev det att ta en dusch. Efter det fixade man mat och sen har man packat till det vi ska med oss i morgon. Vi åker till Jönköping i morgon och bor i en stugan. På fredag börjar dreamhack. På måndag åker vi hem. Det blir nog ingen blogg. För blir när man kommer hem om man orkar. Man brukar vara så trött då. Måndag fyller man år också. Fick en tidig present av en kompis idag.Tack så mycket. Fick även en julkkort av en annan kompis. Tack så mycket. Blir att sova tidigt idag. Ska åka på morgonen i morgon. Är så trött också.  


   

Av Malin - 27 november 2018 22:05

Man var rätt trött när man vaknade i morse. Det var riktig kallt när man väntade på busseen på morgonen också. Kommer ta på mig mer varma kläder i morgon. Lång dag idag när man kom hem fixade man med kvälls maten. Efter det packade man lite det man ska med sig när vi åker på torsdag. Glömde visa dom är små söta äggen som vi fick av älsklingens syster i söndags. Så det var snällt. Första gången man ser så här små ägg. Nu blir det att gå sova. Är så trött så.          

Av Malin - 26 november 2018 22:41

När man vaknade var man lite små trött. Men det gick över. Det var så kallt idag. Det blev kallare när klockan va mycket. Det var mycket att göra idag. Kom hem sent. Det blev en fin bild när man skulle till bussen på kvällen. Sen blev vi hämtad av en kompsi. För vi skulle handla till det vi ska med oss till dreahack. Dom stora flaskorna ska jag inte ha med mig men ville prova dom. Närman kom hem åt vi mat. Sen har man bara tagit det lugnt fram för film. Man har haft en filt på sig också. Nu ska det bli skönt att sova.   

         

Av Malin - 25 november 2018 21:36

I morse fick man vakna jätte tidigt. Hade tvätt tid klockan 7 på morgonen. Man sov lite stund till efter. Sen hämtade man tvätten och sen hängde man upp den. Efter det fixade vi oss och sen tog vi bussen till Eskilstuna. Vi gick till bomässan igen. Det var hela helgen också. Idag träffa vi på knut Knutson från Antikrundan. Sen blev det tomte latte och mat. Det så kallt nu också. Grisen och väskan fick man i fredags. Tidningarna fick jag idag. Sen tog vi bussen hem. Vi fick besök av älsklingens syster med familj. Senare blev det fixa lite och ta fram kläder tills i morgon. Efter blev det att ta en dusch. Nu kollar man på den nya beck för den nya för mig. Man åt lite kvälls mellis också. Efter Beck blir det att gå sova. Det så tyst utan Truls just nu också.Man inte så farligt trött ändå fast man gick upp tidigt. Man hinner med mycket i alla fall när man går upp tidigt.   

                                     

Av Malin - 24 november 2018 21:34

Igår blev det fullt upp. För gick vi upp en skapligt tid. Vi åt lite frukost och fixade oss. Sen blev vi hämtade av mina föräldrar. Vi hämtade lite saker hos dom först och gjorde lite ärenden. För jag och älsklingen var lediga igår. Vi var på bo mässan och kolla lite. I Eskilstuna. Där träffade vi även på Tareq Taylor vinnaren av kockarnas kamp år 2017. Köpte hans ena bok. Man köpt lunch där också. Senare blev vi kvar där fast stan. Vi åt på doken och kollade i affärer. Sen blev det att kolla på Brynolf och Ljung. På deteras uppvisning. Man fick signerings kort. Vi skulle inte ha gått på den men vi kom på det samma dag vi var där. Så på kvällen tog vi bussen hem. Hittade lite nytt också. Vi var inte uppe så länge när vi kom hem. Man tog en dusch och sen gick man la sig.   

                                            

I morse gick vi också upp skapligt. Vi fixade oss och åt lite frukost. Så att det har kommit lite snö på natten också. Sen blev vi hämtade av mina föräldrar och min moster. Vi skulle till stockholm. Det var lite mer snö där. Vi skulle fira min bror som har fyllt och kolla på deras nya hus också. Vi fick tårta och kakor. Vi fick lite saker som dom nte ville ha kvar längre. Fick även en tidig present också. Den här fina armbandet. Tack så mycket för det. Innan vi åkte hem så bjöd moster oss på mat vid heron city. Tack så mycket slapp vi fixa mat när vi kom hem. Förädrarna tog med Truls hem. Dom måste vara katt vakt medans vi ska bort till dreamhack nästa vecka. Det blir första gången han träffar Mysan och morris. Därför ska vi testa att allt går bra. Träffa dom igår. Dom har växt så mycket.  Man har bara kollat på tv och ätit gott. Blir att sova tidigt i kväll.   

                     

                         Idag har jag och min Daniel varit förlovade i 7 år och 2 månander. <33

Av Malin - 22 november 2018 22:35

Truls från igår kväll. När man hade vaknat och fixat sig så såg man att det var jätte kallt ute. Det har blivit minus grader nu. Så snön lär komma snart. Man hade sen dag så när man kom hem blev fixa kvälls mat. Sen har man bara tagit det lugn och kollat på film. Blir att gå sova snart.   

   

Av Malin - 21 november 2018 22:16

När man vaknade var man bara lite små trött. Men det gick fort över. Det hade kommit lite snö i natt. Som kvar en lite stund på morgonen bara. Man kom hem sent. Så det blev att fixa kvälls mat och sen blev det att ta en dusch. Efter det blev det att kolla på film. Nu blir det att gå sova.  

 

Av Malin - 20 november 2018 22:08

Man var rätt så trött när man vaknade i morse. Man fixade sig och tog sin vitamin. Sen åkte man i väg. Känns som att det börjar bli kallare för varje dag. Man kom hem sent. Så det blev att fixa man när man kom hem. Sen har det varit en lugn kväll. Fina Truls på bilden. Han pratar lite där. Man har kollat på film. Så nu blir det  att gå sova.   

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards