prinsessanmalin

Alla inlägg under december 2013

Av Malin - 31 december 2013 00:03

   Gott nytt år hoppas ni får ett bra 2014 år.


2013 har varit ett bra år.


 

Av Malin - 30 december 2013 21:10

Idag har vi tagit det lugnt bara. Vi skulle ha gått tills stan idag. Men det vart bara inte så. Nu tänkte jag ha en frågesund. Så det bara kommentera om ni har några frågor. Gilla gärna mina inlägg också. Det står gilla brevid hjärta under mina inlägg på bloggen. Svara gärna på fråga som jag har på sidan på bloggen och gilla den. Så tänkte jag börja göra video inlägg igen. Kommentera gärna vad ni vill se för vidosar. Vart vill ni se video inläggen någon stans på videofyme eller på youtube? För jag har båda dom.

  

Av Malin - 29 december 2013 21:41

Imorse efter jag hade vaknat så satte jag på våran tvätt. Sen har jag tvättat rent till sängen också och det behödes nu. Så det blir skönta krypa ner i sängen sen. Efter det gick vi på bio. Det var rätt länge sen vi gick på bio. Vi såg på Sune bil semester. Den var så rolig och bra. Ví köpte godis där och delde på en cola. Mycket folk var det och några stycken kände jag som var där. För veckan var vi på bio och fixade ett present kort. För vi hade fått lösa pengar i julklapp som skulle var till bio. Då tänkte vi att det är bättre ha dom i ett present kort istället. Då valde vi den här fina rosa kortet. Det tur att vi har present kort på bio. För vi tycker det kul och det går massa bra filmer nu. När vi kom hem hämtade vi resten av tvätten och då var vi klar med all tvätt. Så nu luktar det ny tvättat här. Det luktar så gott. För en stund sen åt jag den fina renen. Jag trodde först det var en mus. För jag såg inte hornen när dom låg i kartogen. Så nu är all godis som jag har fått är slut nu.

   

Av Malin - 29 december 2013 21:05

Igår på puben det var så kul där. Det kom tre stycken från Paradis hotel. Så vi vart chokade. Så do som var där var Jesper,Samir och Paow. Vi vart chokade att Jesper var där. För det var bild bara på dom andra två. Vi fick ta bilder med dom och dom skrev lite fint till oss också. Dom festa med alla som var där och det var så coolt. Dom var så snälla och roliga. Sen köpte vi en rosa panter drink. Den var gViod. Den smakade som glass.

             

Av Malin - 28 december 2013 18:45

Idag gick vi till en kompis. För jag skulle titta på hennes kläder. För hon skulle sälja dom och det var en hel påse med kläder. Hon sa att jag fick dom men hon fick 40 kr bara för hon är så snäll. Det var första gången vi var hemma hos henne. Dom hade massor med djur. Dom hade en jätte lite marsvins unge och den var så gullig. Det bara för hennes mamma jobbar i en djuraffär. Hon hade katt som var jätte lik Truls. Fast det var en tjej. Sen fick Truls godis av henne. Fast han tycke inte om dom tror jag. Sen hittade jag en 1 krona på stan också haha. Hon skulle göra lite ärenden så vi följde med och andra kompisar också. Sen körde hon hem oss. Tack så mycket. Snart ska vi på en pub. För två stycken från paradise hotel ska komma ditt.

 

Av Malin - 27 december 2013 21:08

Idag gick vi till stan och gjorde lite ärenden. Först lämnade älskling in pengar. Efter det åt vi på kina restaurang. Dom hade fina underlägg där. Det så kul att äta med deras pinnar. Men det lite svårt. Sen gick vi till djur affären och kollade på söta marsvins ungar. Dom är så söt och små. Man vill ha alla. Sen kollade vi lite olika affärer. Vi var på Lindex för där hade jag present kort på. Jag hittade lite saker där och har lite pengar kvar där i.

     



Av Malin - 26 december 2013 22:10

Idag åkte vi till E-tuna. Vi kollade på mellan dags rean. Jag hittade allt den här. Jag vart så nöjd med allt jag köpte. Tur att jag fick pengar när jag fyllde år och i julklapp. Efer vi hade shoppat så vart vi bjudna på burger king. Tack det var gott. Sen efter det handlade vi lite. Till kvälls mat vart det taco mys. Efter det körde mamma hem oss. Det var mycket att packa upp. Även hade vi lämnat lite saker i går när svärmor körde oss igår. Så jag har haft en mysig dag med dom bästa.

   

Av Malin - 25 december 2013 19:30

Igår firade vi jul med min släkt en stund. Vi åt jul mat tillsammans och fikade. Vi åt godis också. När vi fikade delade vi paket och öppnade dom. Efter det åkte vi till svärmor och firade lite med dom också. Så vi missade kalle anka och det var lite synd. Vi fick massa gott där med. Där kom det en tomten också. För där var massa barn och det var det inte i min släkt som där igår. Så jag fått paket både hemma hos mina föräldrar och Dannes släkt. Idag tog man dusch och tog det lugnt bara. Vi åt jul mats rester idag igen. Efter körde svärmor oss till mina föräldrar igen. Tack alla för mat och alla fina presenter. Så jag har haft en trevlig och mysig jul igår. Truls fick sin paket idag istället. Han fick godis och han tycke om dom. För en stund sen satta i en jul kartong min lilla sötnosen. Här är mina föräldrars speciella jul gran.

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards