prinsessanmalin

Alla inlägg den 18 december 2013

Av Malin - 18 december 2013 20:43

I morse så hade vi pyssel dag med barnen. Sen åt dom sin matsäck inne. Till lunch vart det att äta julmat som vart över från igår. På rasten fick vi äta skumtomtar som vart över igår. Sen fick jag ett fint hjärta som man kan sätta på granen av en av barnen. Man kan spegla sig i den och tack så mycket. Efter jag hade slutat träffade jag och Danne lite kompisar. Jag fick en fin chokladmus av en kompis. Tack så mycket. Vi gick till ungdomsgruppen tillsammans.  det var så länge sen vi var där. Vi har haft så mycket för oss. Vi vart bjudna på restaurang och jag tog en pizza. Vi fick varsin kluppa av en av pizza gubben som jobbade där. Haha tack pizza gubben för det. Man brukar bara för det när man är lite när man äter pizza. Så det var kul. Tack så mycket För hon som jobbar där skulle sluta jobba där.

         

Av Malin - 18 december 2013 06:52

 

                                                  

  2 år och 10 månader med min Daniel.<33

Vet du en sak att du är underbar och allt man kan önska sig ha. I minna drömmar så är det bara du och jag. När jag är med dig så är jag så lycklig. jag kommer aldrig att sluta älska dig gubben. Pussar till tussen till dig älsklingen från din fästmö.

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards