prinsessanmalin

Alla inlägg under december 2021

Av Malin - 30 december 2021 20:49

Igår blev det fullt upp. I går morse gick jag upp tidigt och fixade mig. Efter det åt jag lite frukost och kollade på klipp en stund. Senare kom pappa och hämtade mig. vi skulle till Eskilstuna shoppa lite på jul rea. För att jag har fått presentkort när jag fyllde år och julklapp. Blev en dotter och pappa dag. Vi kom lite tidigt innan dom hade öppna. Så vi fikade på den nya donken. Dom gjort en ny fika hörna där. Efter det gick vi kollade i affärer. Innan vi åkte blev det äta en sen lunch. Det blev kina buffe. Det var rikigt länge sen vi åt det. På vägen hem blev det lite bil körer. När jag kom hem blev det att kolla lite klipp och fixa lite här hemma. Senare blev det att äta lite kvälls mat. Efter det tog jag en dusch. Det blev översvämning när jag duschade. Mamma kom hjälpte oss och fixa lite på vårat avlopp. Våra rör är smala så detta händer ofta. Efter det blev det bara kolla på serie. Jag var så trött därför kom det ingen blogg igår. Men hade bra dag igår i alla fall.  

               


Idag gick jag upp en skalig tid och fixade mig. Efter det åt jag lite frukost och kollade på olika klipp. Blev ägg macka idag. Det var så länge sen jag åt det. Senare blev det att spela in lite video. Efter det blev det att slänga lite skräp. När jag var klar med det blev det att fixa lite med olika saker. Senare blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det blev det att kolla klipp. Nyss såg jag en film. Snart blir det att sova. Skönt att sova tidigt ibland.  

   

 

 

 


Av Malin - 28 december 2021 21:04

Idag gick vi upp en skaplig tid. Efter vaknat blev det att fixa lite frukost och kolla på lite klipp. Fick bli en lugn dag här hemma. Inge kul väder var det idag. Grått och tråkigt. Blev mörkt på direkten idag. Så blev bara fixat här hemma med olika saker och kollat på serie. Tog på mig lite mys kläder också. Senare blev det att fixa lite mat och sen kolla serie. Det får bli en stund till innan jag går och sover. Jul kortet fick vi igår av en kompis på posten. Så den måste blivit lite sen.  

     

Av Malin - 27 december 2021 22:50

Igår blev det fullt upp. Jag gick upp rätt tidigt och duschade. Efter det blev det att fixa frukost och kolla på lite klipp och sen blev det att fixa sig. Senare blev jag hämtad av mina föräldrar och min moster. Pyret var också med. Min sambo var på julbord med hans jobb. Så han fick paket när jag kom hem. Vi skulle fira lite jul hos min bror och hans fru i Stockholm. Vi fick god mat. Vi åt inte jul mat. Dom har valt tallrik där vi skulle sitta. Jag fick sitta vid askungen. Efter det blev det kaffe och godis. Vi delade även ut paket. När det hade gått några timmar blev det att åka hem igen. Jag var så trött när jag kom hem. Blev att äta något lätt när jag kom hem och kolla lite på serie tills jag skulle sova. Därför jag inte bloggade igår var för jag gjorde sak på datorn som jag var tvungen att göra.  

        

Idag gick jag upp en skaplig tid. Efter jag hade vaknat blev det att fixa lite frukost och kollade även på lite klipp. Senare blev det att fixa mig lite och sen tog jag bussen och gjorde ärende. Efter det tog jag en promenad hem igen. Det var inte så kallt. Så et var skönt arr få lite luft. Men det var inge sol idag. Blev alla fall varm när jag gick hem. När jag kom hem blev det att fixa lite med olika saker. Efter det blev det kaffe och kolla på lite klipp. Jag har även små städat bort julen idag, Senare blev det att fixa kvälls maten. Efter det blev det att kolla serie. Det blir snart att gå sova hade jag tänkt. Bilden är i från julafton. 

 



Av Malin - 25 december 2021 21:30

Jag gick upp en skaplig tid idag. Efter jag hade vaknat blev det öppna den sista kalender. Jag hade bara en lucka som var 25. När jag var klar med det blev det att äta frukost och kolla på lite klipp. Senare fixade jag mig och sen blev det gå ner med lite tvätt kläder. Jag gick även och slängde lite skräp. Medans jag väntade på att den skulle bli klar kollade jag på den nya beck. Efter det blev det att tvätta lite annat. Senare blev det äta lite kvälls mat. Vi åt hemlagad lasagne. Efter det bäddade vi rent till våran säng. Så det ska bli mysigt att krypa ner i den nya bäddade sängen. Nu kollar jag på serie till jag ska sova.  

           

Av Malin - 24 december 2021 21:46

I morse gick jag upp skaplig tid. Efter jag hade vaknat blev det att ta en dusch. När jag var klar med det blev det att öppna kalender. Efter det blev det att äta tomte gröt till frukost och kolla på den sista julkalendern. Det var rätt länge sen jag åt det. Sen blev det att fixa mig. Senare kom mamma och hämta mig. För jag skulle fira jul hemma hos mina föräldrar.  Min sambo jobbade. Men vi ska fira jul på söndag igen med hela familjen. Min bror och hans fru kunde inte heller va med idag. Så det var mina föräldrar och min moster som firade lite mini jul idag. Så vi ska öppna paket när alla är med. Truls fick sitt paket idag i alla fall. Innan vi kom dit så tände vi ljust utanför kyrkan. När jag kom blev det att slå in paket och dricka kaffe. Tog på mig mysiga sockor. För det var så kallt golv. Senare blev det en sen julmat till lunch. Efter det spelade vi uno till kalle anka skulle började. När vi kollade på et blev det fika och godis. Efter det körde pappa hem mig. Det var riktigt kallt idag. Men kul att det var snö på julen idag. Brukar inte vara det. Vi fick hem lite julmat som blev över. Vi åt det nästan när jag kom hem. Nu kollar jag på tv och är helt slut. Så jag ska sova snart. Så ni får ha en fortsätt bra jul nu. Här kommer lite bilder från en mysig dag idag. 

     

                                                           God jul önskar Truls med familj.<33

 

                             God jul hoppas ni alla får en riktigt mysig jul nu alla mina vänner.<33

     

                         


                            Idag var jag och min Daniel varit förlovade i 10 år och 3 månader.<33

Av Malin - 23 december 2021 22:14

I morse gick jag upp en skaplig tid. Efter jag hade vaknat blev det att öppna lite kalender och sen blev det att fixa lite frukost. Jag kollade även på julkalender och lite andra klipp. Sen blev det att fixa klart med några video som jag hade spelat in den 28 november. Har inte hunnit fixat dom förut. Dom behövde fixat lite på ljuset. Dom blev lite bättre. Sen blev det att göra rent i kattlådan. Så han fick det lite jul fint hehe. Efter det blev det att  gå slänga lite skräp. Jag har även fixat lite saker inför i morgon. Senare blev det att fixa lite kvälls mat. Nu spelar jag bingo och vi fikade massa gott också förut. Jag är nära att vinna hela tiden. Efter detta blir det att gå sova. Börjar bli så trött nu.  

           

 

   

 

   

Av Malin - 22 december 2021 22:51

Idag fick jag sova lite längre. Så skönt att kunna göra det ibland. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen fixa frukost. Jag kollade även julkalender och lite olika klipp. Sen blev det att gå till bussen. Det var väldigt kallt idag. Det var en lugn dag på jobbet idag. Idag fick vi lite mer gott till rasten av en av barnen. Innan jag åkte hem blev det att göra lite ärenden. När jag kom hem blev det att fixa kvälls mat. Medans jag väntade på att maten skulle bli klar så öppnade jag min kalender. Efter det fick det bli att ta en dusch. Nu kollar jag på serie tills jag ska sova. Nu har jag äntligen lite julledighet. Skulle ha jobbat i morgon också men det blev lite ändrat. Så det skönt att få var lite ledig extra dagar.  

               

Av Malin - 21 december 2021 22:02

I morse blev det att gå upp tidigt igen. Började tidigare idag. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig och sen öppna kalender. När jag var klar med det tittade jag på julkalendern. Idag blev det ganska fullt upp och jag hade en lång dag idag. När jag kom hem blev det att fixa kvälls mat. Nu kollar jag på serie tills jag ska sova.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards