prinsessanmalin

Alla inlägg den 5 december 2021

Av Malin - 5 december 2021 21:47

Idag blev det fullt upp. Jag gick upp tidigt för att gå ner med tvätten. När jag kom ner var det någon som hade tagit tvätt tiden. Hon sa att hon inte trodde det skulle komma någon. Jag sa att det här är min tid. Jag sa klockan 8.00 måste jag få tvätta. För dom hade lagt ner en tvätt redan. Hon bad om ursäkt. Men jag var tvungen att vänta. Så jag gick la mig en stund. Klockan 8.00 fick äntligen tvätta min tvätt. Men hon var inte helt klar. Dom hade massor med tvätt. Tur för dom att jag inte hade så mycket tvätt. När jag var klar med det blev det att ta en dusch. Efter det blev det att fixa lite frukost och tända andra ljuset. Nu är det andra advent. Jag kollade även på julkalendern och lite annat. Efter det blev det att öppna kalender. Sen blev det att fixa mig lite. Senare kom pappa och hämtade oss. För vi skulle fira mig hos mina föräldrar. Det kom släkt från min släkt sida och några från min sambos släkt sida. Vi fikade massa gott. Pappa gjorde så god marängtårta och bjöd på. Så det blev en bra firad dag idag för mig. Blev så nöjd med allt. Vi åkte med svärmor hem. När vi kom hem blev det att fixa lite med olika saker och tog även fram kläder tills imorgon. Senare fixade jag med kvälls maten. Till tv myset blev det äta tårta som vi fick ta en bit med oss hem och dricka. Nu blir det att gå sova.  

       

                               Idag är det andra advent. Hoppas ni har en mysig dag idag.<33

       

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards