prinsessanmalin

Alla inlägg den 12 december 2021

Av Malin - 12 december 2021 17:10

Igår blev det fullt upp. Jag gick upp rätt tidigt och sen fixade jag mig efter jag hade vaknat. När jag vaknade såg jag att det snöade ute. Senare gick jag till bussen och där träffade jag min kompis. Vi skulle gå på julmarknad och vi träffade andra kompisar på stan. Vi passade även på att fira mig där också. Det slutade snöa när vi kom fram till stan. Innan vi kollade på marknaden så gick vi till en second hand butik. Jag fick gratis kaffe och pepparkaka av bussbolaget som var där. Dom visade en nya bussen. Efter vi hade kollat lite stund på marknaden så gick vi åt lite. När vi var klar med det så kollade vi i affärer och på marknaden igen en stund. När vi kände oss klara så tog vi bussen hem. Vi var där nästan tills det skulle stängas. Men tur så hann jag hem innan det blev mörkt. Så det var skönt. När jag kom hem blev det att fixa med lite olika saker. Jag fick ett julkort av e vän igår också. Jag öppnade även kalender och titta på julkalendern när jag kom hem. senare fick det bli att göra lite kvälls mat. Efter det kollade jag serie en stund och sen blev det att kolla på tv tills jag skulle sova. Truls vaknade mitt godis igår hehe. Därför jag inte bloggade igår var för jag inte fick upp bilderna på datorn först och sen blev jag väldigt trött också.  

               

   

 

Idag gick jag upp en skapligt tid. Jag fixade mig och sen blev det att fixa lite frukost. Jag kollade även på kalender och så tände jag lite ljus. Senare blev det att gå ner med tvätten. Då kom även mina föräldrar. Vi åkte gjorde lite ärenden och sen blev det att äta lite sen lunch. När vi kom hem blev det att hämta tvätten så hann bli klar medans vi var borta. När vi kom hem blev det fixa lite med tvätten och lite annat. Jag tog även fram kläder tills i morgon. Jag öppnade också kalender. Efter det har jag kollat lite klipp och sen tog jag en dusch. Truls fick en ny katt korg av min mamma. För deras katter inte använder den och Truls älskar den. Nu kollar jag på tv tills jag ska sova.  

             

                                  Idag är de tredje advent. Hoppas ni har en mysig dag idag.<33



Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards