prinsessanmalin

Alla inlägg under september 2020

Av Malin - 30 september 2020 22:50

I morse fick jag sova lite längre. Jag fixade mig och sen blev de att ta de lungt en stund. Efter de tog jag bussen till jobbet. Jag var lite tidigt så jag titta lite på klippe ute en stund. Vi hade planerings dag idag. Så vi började dagen med att äta frukost. Senare till lunch köpte vi pelles som vi åt på jobbet. Dom körde till vårat jobb. Senare fikade vi ute i solen med en god tårta. Efter en lång planerings dag blev jag hämtat av mamma och älsklingen. Vi stor handlade. När vi kom hem packade vi upp allt. Efter de åt vi pizza i ungn. Sen har jag bara kollat på tv. Nu blir de att gå sova är så trött nu.  

 

Av Malin - 29 september 2020 22:42

I morse när jag vaknade var jag lite trött. Men jag fixade mig och sen tog de lugnt tills jag skulle åka. De var lite små regn när jag cyklade i morse. När jag cyklade i morse var de grönt vid hela sjöng. Såg nästa lite läskigt ute hehe. De var riktigt höst väder idag. De var massa löv på marken nu och de var några som ramlade ner när jag såg de. Idag var fullt upp. När jag skulle hem regnade lite mer. Fick ha på mig regn kläder idag. När jag kom hem fixade jag med kvälls maten och sen blev de att kolla på tv. Nu blir de att gå sova.  

       

Av Malin - 28 september 2020 22:29

Idag sov vi ganska länge och sen fixade jag mig. Vi åt lite frukost. Efter de åkte jag och gjorde ärenden. När jag kom hem blev de att fixa lite här hemma. Senare blev de att fixa lite kvälls mat. Efter de kollade jag på serie. Senare kollade jag på barn cancer galan. Idag köpte jag jag rosabandet sakerna också. Så de var passade att de var på tv idag. Blir att gå sova snart.   

 

Av Malin - 27 september 2020 23:25

Jag tog fram kläder igår som var tills idag. I morse tog vi lite sovmorgon och sen gick jag ner med tvätten. Efter de fixade fixade vi oss lite. Senare fick vi gäster. De var mamma,svärmor och Älsklingens ena bror. Dom hjälpte oss med lite saker. Vi fikade även så klart. När dom hade åkt hämtade jag tvätten och hängde upp allt. Senare fixade vi med kvälls maten. Efter de fick de bli en dusch. Nu blir de att kolla på tv tills jag ska gå sova.  

   

Av Malin - 26 september 2020 21:54

Igår efter jag hade vaknat blev de att fixa sig som vanligt. När jag var klar tog jag de lugnt tills jag skulle åka till jobbet. De var lite små kallt på morgonen. Senare på dagen blev de toppen väder. Soligt och skönt ute var de då. Kom hem rätt sent. När jag kom hem blev de att äta lite gott och sen fick de bli att ta en dusch. Efter de har jag bara kollat på tv. Jag var för trött att blogga igår. Så efter jag hade kollat klart på tv gick jag och la mig. För jag blev övertrött igår.  

 

Idag tog vi lite sovmorgon. Efter jag hade vaknat fixade jag mig och sen åt jag lite frukost. När jag var klar så gick jag ner och slängde skräp. Efter de tog vi en promenad till stan för att göra ärenden.Vi träffade på en kompis där också. När vi kom hem blev de att ta de lugnt och fixa lite små saker. Senare blev de att kolla på tv och äta lite gott. Är redan trött blir att gå som när som helst.  

 

Av Malin - 24 september 2020 23:06

När jag vaknde idag var jag lite trött. De är så mörkt när jag vaknar på morgonen. När jag var klar med allt åkte jag till jobbet. De var en fin morgon igen och små kallt också. De varit fullt upp idag.De var soligt och varmt idag med. Men när jag slutatde kom de lite snabbt små regn. Innan jag åkte hem så handlade jag och älskling lite extra olika god saker. För att fira våran stora dag. Köpte de här goda vinet. En som sa att den var god. Så när vi kom hem blev äta gott och dricka lite gott. Senare fikade vi. Så vi haft en mysig kväll. Nu ska jag sova är super trött nu.  

               

 

     

                                  Idag är de 9 hela år som jag har varit förlovade med mn fästman Daniel.<33

Av Malin - 23 september 2020 22:49

I morse när jag vaknad var jag inte så farligt trött. Efter jag hade fixat mig blev de att äta lite frukost. Senare blev de att cykla till jobbet men de var kallt på morgonen igen. Men de var soligt och varmt senare idag. Tur att vi hade ute dag idag. När jag kom hem tog jag fram kläder tills i morgon och sen blev de att ta en dusch. Efter de fixade jag med kvälls maten. Sen har jag bara kollat på klipp och tv. Snart blir de att gå sova. Är så trött nu.  

 

Av Malin - 22 september 2020 21:51

När jag vaknade imorse var jag lite små trött. Jag fixade mig och sen blev de att ta de lugnt tills jag skulle åka. Innan jag åkte gick jag ner och slängde lite skräp. De var så kallt i morse. Men de var fint ute då när solen börja komma fram. Senare idag var varmt och fint väder idag. Härligt i september också. När jag kom hem fixade jag med kvälls maten. Sen har vi bara tagit de lugnt fram för tv. Truls är även med. Blir att sova om en stund. Börjar bli så trött redan nu.  

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards