prinsessanmalin

Alla inlägg under februari 2020

Av Malin - 29 februari 2020 21:30

I morse fick vi kom upp tidigt. Man fixade sig och fixade lite med olika saker och sen åkte vi till stan. Man åt frukost som kostade 25 kr. Man gick runt och tittade lite. För det var lite saker som hände på stan. Vi ville träffa kocken Ulrika men vi hann aldrig det för vi skulle ta bussen till Eskilstuna. Jag hade köpt två böcker som hon har gjort. Men en som jobbar på bokhandel skulle fixa signering till mig. Jag frågade och han sa ja. Jag skrev en lapp att hon skulle skriva mitt namn i dom. Mello och svt kom dit idag. Så vi kollade på de. Man träffa några kädisar också. Man fick en väska och en vatten flaska om man ladda hem en app. Jag köpte en mello pennfodral också. Efter det var klart åt man mat och sen kollade man i affärer. Det var skönt att kom in. För det var riktigt kallt ute idag. Det kom mer snö i morse. Innan vi tog bussen handlade vi lite gott till bussen. När man var på väg hem så var snön nästan borta. När man kom hem blev det att fixa lite kaffe och kolla på film. Truls blev glad när man ko hem. Så han bli så gosig också. Nu kollar man mello. Man var sugen att vara där men biljetterna tog slut fort. Blir nog kanske en film efter mello om jag orkar. Man har ju varit borta hela dagen. Men kul har det varit.  

                                                             


Av Malin - 28 februari 2020 22:03

När man vaknade var man lite trött. Men man fixade sig och sen blev det att ta det lugnt en stund. Sen gick vi till bussen. Det hade kommit mer snö också. Det har varit ganska lugnt idag. Innan jag åkte hem så gjorde jag ärende på stan. När man kom hem blev det fixa kvälls maten. Efter man blev det att ta en dusch. Nu kollar man på tv tills man ska sova. Man är redan trött. Så säger jag godnatt och trevlig helg på er alla.  

 

Av Malin - 27 februari 2020 20:34

När man vaknade i morse var man lite trött. Man fixade sig och kollade lite serie. När vi gick till bussen kom det massa snö. Det har kommit snö hela dagen. Fullt upp idag har det varit. När man skulle hem såg man att snön var nästan borta igen. När man kom hem fixade man kvälls mat och sen blev det en lugn kväll fram för tv. Blir att sova snart är så trött nu.  

   

Av Malin - 26 februari 2020 22:07

I morse gick man upp en skaplig tid. Man tog på sig lite mysiga kläder och sen fixade man lite frukost. Man kollade på olika klipp en stund. Sen har man fixat med lite olika saker. Man har gjort rent i katt lådan. Man har slängt skärp. Man fixade även en ny tvätt tid också. Man gjort mycket här hemma. Sen kom mamma. Vi gjorde lite ärenden på stan. Det har blåst mycket idag. Sen fixade mat när man kom hem. Man tog även fram kläder tills i morgon och sen blev det att ta en dusch. Sen har det bara varit en lugn kväll fram för tv. Truls är med också. Nu blir det att gå sova. Man är så trött.  

     



Av Malin - 25 februari 2020 22:26

I morse var man inte heller så trött. Så man fixade sig och sen tog man det lugnt en stund. Efter det gick  man till bussen. Den här gången gick det bättre. Det var så kallt i morse. Men det kom lite sol senare. Sen har kommit snö. Det har varit rätt lugnt idag. Innan man åkte hem kollade man på bok rea och handlade. Sen tog man bussen hem. Man fixade kvälls maten när man kom hem. Sen blev lugn kväll fram för tv. Vi fixade lite semlor. Truls ville smaka också fora lite hehe. Efter som det är den dagen idag. Blir att sova snart är så trött nu.   

           

Av Malin - 24 februari 2020 22:25

I morse var man inte så trött. Men man fixade sig och sen kollade man på serie en stund. Sen gick man ner till bussen med älsklingen. Nu har vi våra jobb rätt nära. Så vi skulle ta en annan buss som jag inte brukar ta. Vi hade titta lite fel så det kom ingen buss. Så svärfar körde oss till jobbet. Så det tackar vi för. Men nu har vi kolla ordegligt tills i morgon. Det har varigt bra dag. Det har varit verkligen vår väder idag. När man kom hem blev det att fixa kvälls mat. Sen har det bara varit en lugn kväll fram för tv. Nu blir det att gå sova.  

 

                        Idag har jag och min Daniel varit förlovade i 8 år oc 5 månader.<33



Av Malin - 23 februari 2020 21:37

Igår blev det ganska mycket att göra. Vi fixade oss och sen åt vi lite frukost. Det regnade lite på morgonen. Vi tog bussen till stan. För vi ville handla lite gotta till helgen och sen tog vi bussen hem igen. Sen blev det att ta det lugnt en lång stund. Det började regna och hagel. Tur att vi var hemma då. Senare blev vi hämtad av en kompis. För vi skulle hem till en kompis och kolla på mello. Vi åt först. Vi gick hem sen. Men det blåste jätte mycket. Man var uppe en stund och kollade på tv och sen gick man la sig. Man var så trött.   

 

  

I morse sov vi ut lite. Men man fixade sig och åt lite frukost. Sen hämade mamma mig. För vi åkte och stor handla. Mamma bjöd på fika också. Tack så mycket för det. När man kom hem packade man upp allt. Sen slängde man skräp. Man fixade lite mat sen och sen tog man fram kläder tills i morgon. Efter det tog man en dusch. Efter det har man bara kollat på tv och det får bli tills man ska sova.   

 

Av Malin - 21 februari 2020 21:09

När man vaknade i morse var man lite trött. Men man tänkte ju fredag idag. Så då blev man så glad. Man fixade sig och sen gick man till bussen. Den var lite sen. Idag har verkligen varit lugnt. När man kom hem fixade man med kvälls maten. Truls var nog sugen på våran mat idag heheh. Efter det blev det att ta en dusch. Sen har man bara kollat på tv. Blir att göra tills man ska sova. Så nu säger jag godnatt och trevlig helg på er alla.  

 


































Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards