prinsessanmalin

Alla inlägg under september 2017

Av Malin - 30 september 2017 20:20

I morse gick vi upp en skaplig tid. Jag vaknade på natten att jag hade jätte ont i halsen och hade lite feber. Till frukost blev det te med honug och macka tog även alvedon. Men det skulle komma en kändis till stan så vi gick dit. Det var Dogge Dogggelito som kom dit. Vi har träffat en gång föurt. Hans kusin sjöng med han. Jag tog med filen som han är med i också. Dom kastade godisregn ockå. Vi träffade även på kompisar där. Man tog lite lunch ocså behövde verkligen det. Köpte den här flaska också so jag ska på jobbet ibland. Det var rea på den så jag passade på då. Jag köpte även den nya chokladen och den nya rosabandendet. Köper alltid två. För iblan tappar man dom och jag köper alltid dom varje år. När jag kom hem mådde jag inte så bra. Hade ont i kroppen och mer feber. Fryser lite också. Har fått en blåsa på tungan också. Man tog en alvedon till och vilade lite. Truls ville vila med mig. Jag tror han märker när jag inte mår bra. Sen fick det bli att äta lite. Senare blev det att att ha lite lördags mys och gott. Idag ska jag sova tidigt så man mår bra snart igen.  

                                   


Av Malin - 29 september 2017 21:41

I morse var man lite små trött. Idag har det har varit kallt hela dagen. Har haft lång dag idag men det har gått fort idag. När man kom hem blev att ta det lugnt en stund och sen fixade man med kvälls maten. Efter det fick det bli att ta en dusch och ta på sig nattkläderna. Sen blev det fredags mys med lite gott. Vi kollar på idol. Det blir nog att gå sova skapligt idag då jag är så trött redan nu. Nu säger jag trevlig helg på er alla och god.  

 

Av Malin - 28 september 2017 21:36

I morse var man väldigt trött. Man har haft en bra dag också och den var sen dag idag. På rasten blev det lite kaffe. Det behövdes idag. Var lite trött då. När man kom hem fick det bli lite kvälls mat. Truls var ju så söt idag haha. Sen har det bara varit en lugn kväll. Man har mys kläder på sig nu och snart får det bli att gå sova lite.  

   

Av Malin - 27 september 2017 21:33

Truls vill dricka vatten igår och här fina bilder på han. Hade en video också men det verkar inte funka att lägga upp vanliga video just nu.I morse var man lite små trött som vanligt. Hösten börja komma fram mer och mer nu. Vi har haft en bra dag och det vart soligt senare idag. Lång dag har det varit men dagen gick rätt fort ändå. När man kom hem var man tvungen att pumpa lite luft till cykel. Sen blev det steka lite pannkakor. Senare kom mamma och moster. Dom lämnade lite saker lite snabbt. Efter det fick det bli att ta en dusch. Sen tog man på sig nattkläderna För stund sen åt man lite mellis. Ska kolla på tv en stund till innan man ska gå sova.   

     

Av Malin - 26 september 2017 21:54

I morse var man så trött. För det så mörkt redan när man vaknar. Det var så dimmigt ute idag. Dagen har varit bra idag med. Hade rätt lång dag idag. När man kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Sen tog man det lugnt en stund och sen fixade man sig. Efter tog man en promenad. Jag träffade en kompis för vi skulle gå till kören tillsammans. Det var första dagen idag. Man såg några andra som man känner också. Det kommer vara varje tisdag men vi skulle vara lediga i två veckor. Kören heter Joyvoie. Så det var kul. Man har gått på kör förut så det avr kul att börja igen. Men då gick man i en annan kör. Här några låtar vi sjöng där. Den här söta lilla skylten köpten en kompis åt mig för jag ville ha den så hon har fått pengar av mig. Tack så mycket för den.Ja gick hem snabbt. För det var så mörkt då och jag pratade i min mobil också. Igår köpte jag även den bordsduken. För den vi hade var lite trasigt. Nu blir det att gå sova är så trött så.  

                   


Av Malin - 25 september 2017 21:30

I går kväll sov Truls på mina ben också. I morse var man lite små trött. Började så tidigt idag. Men det har varit en bra dag idag och senare kom solen fram. Jag slutatde tidigt idag och det var rätt länge sen man gjorde det. Det vart jätte varmt ute. Efter jag hade slutat gjorde jag ärenden på stan och sen åkte man hem. Man tog det lugnt en stund och sen fixade man lite med kvälls maten. Efter det tog vi en promenad i solen och sen har det bara varit en lugn kväll. Snart får det bli att gå sova lite.  

 

Av Malin - 24 september 2017 21:50

I morse sov vi ut lite först och sen åt man lite frukost. Efter det fixade man sig. Sen kom mamma lite snabbt och fixade lite på vårt avlopp. Vi ska prova en grej och hoppas att det ska funka. Sen åkte hon hem. Tack så mycket för hjälpen mamma. Sen gick vi ner på stan och träffade lite andra kompisar. Vi tog en sen lunch och sen gick hem till oss en stund. Vi firade våran dag med denna lunch fick det bli idag. Det kanske bli något mer firade bara han och jag. Vi får se hur i gör. Truls sov gott i soffan förut. När dom hade gått fick bli att fixa lite kvälls mat. Efter det gjorde man rent i kattens låda och sen tog man fram kläder tills i morgon. Sen fick det bli att ta en dusch och ta på sig nattkläderna. För stund sen åt man lite mellis. Snart får det bli att gå sova hoppas man kan et bara. Vi sov lite för länge idag.   

         

                                       Idag har jag och min Daniel varit förlovade i 6 hela år.<33


Det är helt galet att vi har varit förlovade i 6 år nu. Du mitt alt och det kommer alltid att var så. Jag kommer att alltid älska dig. Hoppas på mycket mer framtid med dig. Puss och kram till dig min fina Daniel från din Malin.  

Av Malin - 23 september 2017 21:15

I morse sov vi ut lite och sen åt vi lite frukost. Efter det gick man ner och tvättade lite. Medans man väntade på att. tvätten skulle vara klar så fixade man sig lite. När vi hämtade tvätten kom en kompis till oss. Vi skulle bara hänga upp tvätten sen skulle vi gå ner till stan. Vi gick och slängde skräp först. Vi träffade fler på stan. Tog en cool bild med spindelnät på en buske. Vi fick gratis tårta och kaffe hos ica idag efter som dom firade idag. Vi gick runt i affärer först inna dom skulle stängas. Sen gick vi och fikade lite. Där träffade vi även på pappa. Han fikade med oss en stund och sen åkte han hem. Vi var där i några timmar och Sen handlade vi lite också. Sen gick vi hem till en kompis. Vi hämtade lite saker där och pratade lite. Tack så mycket alla för idag. Sen gick vi hem. Så klart var Truls nyfiken på alla sakerna hehe. Det luktar nog katt också. Vi fixade lite kvälls mat och sen fick det bli lite lördags mys. Framför tv med lite gott innan man ska gå sova igen. Ha en fortsätt bra lördags kväll alla.  

                   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards