prinsessanmalin

Alla inlägg under september 2017

Av Malin - 14 september 2017 20:49

I onsdags vart det fullt upp. Först var man på jobbet. Det var en lång dag igår. När man kom hem tog man det lugnt och sen kom det en kompis hit. Senare kollade vi på filmen IT. Den var jätte bra och den var inte jätte läskig som jag trodde att den skulle vara. Jag älskling delade på stor popcorn. Filmen var lång så det var bara att gå sova när man kom hem.   

      

 

Idag fick man lite sovmorgon. Vi hade planeringsdag idag. Vi började med att äta god frukost. Senare blev vi bjuda på lunch. Den största räkmacka åt man hehe. Där hade jag aldrig ätit förut. Så man har lärt sig mycket nytt idag. Tack så mycket för allt idag. När man cyklade hem regnade det lite. Senare har vi vart med lite kompisar som det var länge sen vi träffade. Nu är man he slut. Det blir att gå sova lite snart.   

           

Av Malin - 12 september 2017 21:28

I morse fixade man sig. Efter det spelade man in en Glossybox Maria Nila Box 2017 video och bilden tog jag också i morse. För en stund sen laddade jag upp den. Hoppas ni gillar att se på den. Jag var så glad att den kom igår. Jobb dag har det varit fullt upp idag och en sen dag idag. Efter älsklingen hade vart på möte köpte han dom här söta badakorna till mig. Tack så mycket älskling. När man kom hem blev det att fixa kvälls maten och sen fick det bli att ta en dusch. Sen tog man på sig nattkläderna och sen kollar man på tv. Drack kaffe för en stund sen och snart blir det att gå sova lite.  

   



Av Malin - 11 september 2017 21:10

I natt frös jag väldigt mycket. Så man är lite trött efter man hade vaknat. bilderna är från i morse. Jobb dagen har varit rätt lång idag. Det har blåst mycket ute idag. När man kom hem blev att fixa lite kvälls mat. Efter tog man på sig nattkläderna och satt sig i soffan fram för tv. För stund sen drack man lite kaffe och snart blir det att gå sova lite. Hoppas jag inte fryser i natt annars får jag krypa närmre min varma älskling.   

   


Av Malin - 10 september 2017 20:59

I morse sov vi ut lite. Efter det åt vi lite frukost. Sen gick man ner och tvättade lite. Medans man väntade på att den skulle bli klar så fixade man lite här hemma. Lite senare gick man och hämtade tvätten. När man kom upp hängde man upp det och sen fixade man lite till med lite olika saker. Truls var så mysig förut idag som alltid. Sen fixade man med kvälls maten och sen fick bli att ta en dusch. Man tog på sig nattkläderna och kollade på tv. För stund sen drack man kvälls kaffet och nu får det bli en serie innan man ska gå sova lite.   

       

Av Malin - 9 september 2017 20:51

I morse börjar vi med dagen att sova ut lite. Sen ringde pappa om vi ville följa med kolla på gamla bilar och det gjorde vi. Pyret var med och åkte bil. Det fanns fika där vi kollade på bilarna. Sen åkte vi köpte godis i en riktigt stor godis affär. Efter det åt vi lite sen lunch och sen handlade vi i en stor affär. Vi fick filmer och en väska av pappa som han hade köpt av någon annan. Tack så mycket pappa. Det var massa skräckisar. Tack vi fick följa med er dit. När vi kom hem tog vi det lugnt. Nu kollar vi på filmer och äter lite gott innan man ska gå sova lite.  

 

Av Malin - 9 september 2017 20:51

I morse börjar vi med dagen att sova ut lite. Sen ringde pappa om vi ville följa med kolla på gamla bilar och det gjorde vi. Pyret var med och åkte bil. Det fanns fika där vi kollade på bilarna. Sen åkte vi köpte godis i en riktigt stor godis affär. Efter det åt vi lite sen lunch och sen handlade vi i en stor affär. Vi fick filmer och en väska av pappa som han hade köpt av någon annan. Tack så mycket pappa. Det var massa skräckisar. Tack vi fick följa med er dit. När vi kom hem tog vi det lugnt. Nu kollar vi på filmer och äter lite gott innan man ska gå sova lite.  

 

Av Malin - 9 september 2017 20:51

I morse börjar vi med dagen att sova ut lite. Sen ringde pappa om vi ville följa med kolla på gamla bilar och det gjorde vi. Pyret var med och åkte bil. Det fanns fika där vi kollade på bilarna. Sen åkte vi köpte godis i en riktigt stor godis affär. Efter det åt vi lite sen lunch och sen handlade vi i en stor affär. Vi fick filmer och en väska av pappa som han hade köpt av någon annan. Tack så mycket pappa. Det var massa skräckisar. Tack vi fick följa med er dit. När vi kom hem tog vi det lugnt. Nu kollar vi på filmer och äter lite gott innan man ska gå sova lite.  

 

Av Malin - 8 september 2017 20:31

I morse var man lite små trött. Bilden med kaffe från när jag hade rast förut. Jobb dagen har gått bra men den har varit lång. När man kom hem blev att fixa med maten. Älsklingen la maten i ugnen inna jag kom hem. Så maten var nästan klar när jag kom hem. Sen hade han handlat lite gott till mig. Tack så mycket älskling. Efter kvälls maten fick det bli att ta en dusch. Sen tog man på sig nattkläderna. Man kollade på tv och åt lite gott. Snart får det bli att gå sova är så trött så. Nu säger jag god natt och trevlig helg alla.  

             

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards