prinsessanmalin

Alla inlägg under april 2014

Av Malin - 30 april 2014 22:43

         Jag filmande lite på brasan. För det är så mysigt ljud när elden låter tycker jag och det så fin.



 

Av Malin - 30 april 2014 22:16

I dag tog jag också bussen. För det var lite mullet på morgonen. Vi var i skogen med barnen. Vi åt matsäck och lekte. Vi letade efter skräp också. När jag kom hem så hämtade mamma oss och vi handla lite först. Sen grillade vi god mat. Efter det planterade jag blommor. Den ena är gräslök som jag fick gratis från posten och den andra är någon storts blomma som jag fick av pappa. Spännande hur dom kommer bli sen. Efter åkte vi till stallaholmen och kollade på en brasa och den var på ett nytt ställen den här gången. Dom sålde mycket olika godis och massa annat. Jag köpte lite godis. Den lilla hello Kitty saken hittade pappa på marken. Chokladbollarna fick vi av mina föräldrar. Det skönt att stå nära brasan. Det blåste lite. Så det brann lite på gräset. Men dom hade sak som dom kunde släcka elden med. Det brukar alltid vara kallt på valborg så vinter jackan brukar vara på. Så jag har haft en mysig valborg i dag.

               

Av Malin - 30 april 2014 06:48

                                         Ha en mysig valborg alla mina blogg läsare.

Av Malin - 29 april 2014 20:52

I dag tog jag bussen. För den skulle komma regn idag. Jag åt frukost på jobbet också. På morgonen var det fint väder och sen runt efter lunch vart det mullet. Så då var det lite kallt. Men det kom aldrig regn. Det kommer säkert i natt. Vi har haft sångsamling också. I dag fick jag svar om att jag får vara ledig på fredag också. Så jag är ledig torsdag,fredag och hela helg. Det ska bli så skönt att vara lite lång ledig. Truls och jag tycker om våran nya soffa. Så är det är ju bra att han gillar den också. Han gillar att kloa på den också och det är ju mindre bra.

 

Av Malin - 28 april 2014 20:49

Idag hade jag min pysselgrupp vi gjorde vår teckningar. Idag fick vi glass som en bjöd på. Den var så god. Tack så mycket. Sen efter lunch gick vi ut i det fina vädret och några var ute i morse. Det så skönt att jag slutar rätt så tidigt på måndagar. I dag kunde vi äntligen tvätta. Den var ledig tidigare också som tur var. Skönt nu är det gjort. Här bjuder jag på en gammal bild på mig.

 

Av Malin - 27 april 2014 21:18

I dag så har det varit en lugn söndag. Jag råka sova för länge idag. Så jag hoppas jag kan sova i natt. Jag brukar ha svårt att sova om jag sover för länge och ska upp tidigt dagen efter. Efter jag hade vaknat så tog man en dusch och lite gröt. Sen kom Pontus och lämnade en sak och fick låna en sak av oss också. Efter det gick jag slängde lite skräp. I dag hade vi tvätt tid också. Men den som hade förre oss hade kvar sina saker och det var låst där. Det var på våran tid också. Så då vart jag lite sur och jag vet inte vem det var heller. Tur så fast den en tid imorgon också. För behöver ju tvätta nu också. För en stund sen tittade jag på filmer.

 


Av Malin - 26 april 2014 21:35

Idag var vi på en shopping tur med mina föräldrar. Jag hittade massa fint. Tidningen fick jag med när jag handlade i en affär. Efter det åt vi på Max. Det var så gott och vi åt en paj till efterrätt med mjukglass på. Haha sen var det en tiger där också. Haha pappa sa till tigern på skoj att jag fyllde år och då fick jag godis och en ballong av han. Mina föräldrar fick också godis. Vi satt ute och åt. För det var så fint väder. Sen handlade vi lite och sen körde dom hem oss. Tack alla för mysig dag. Jag är så nöjd med allt som jag köpt. Nu får ni ha en fortsätt bra lördag.

         

Av Malin - 25 april 2014 22:01

Det var så skönt att ha lite sovmorgon idag. Till frukost gjorde jag gröt och in den var det bannan och äppelmos. Det var så gott. På jobbet slängde jag lite skräp med ett barn och då skar jag mig på ett glas som jag skulle slänga. Det vart lite blod. Tur så vart det inte så farligt. Jag har lite ont där fortfarande. Sen har barnen bakat rabarberpaj. För vi hade rabarber i trädgården och den vart så god. För en stund sen åt vi chips och dip och det var så länge sen. Det var så gott. Nu säger jag trevlig helg alla mina läsare.

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards