prinsessanmalin

Alla inlägg under april 2014

Av Malin - 4 april 2014 20:44

Idag fick jag lite sovmorgon. Jag åkte buss halva vägen och sen gick jag. Det var så härligt väder och jag hade inge bråttom. Det är så skönt att slippa stressa hela tiden. Jag lyssnade på bra musik när jag gick också. När jag kom var dom på väg ut. Jag slängde skräp med några stycken. Till lunch fick vi tacosmys och jag åt de på rasten. Jag åt taco chips också. Men det blev inge bild på det. Vi fick ris till och det var gott. Jag lagade kvälls maten idag och sen vart det att ta en dusch. För stund sen hade man lite fredags mys. Nu säger jag att ni ska ha en trevlig helg allesammans.  


Av Malin - 3 april 2014 20:54

Idag gick vi till skogen med dom små. Dom hade egean frukter med sig. Vi kollade på blommor och myror. Vi lekte där också. Det var fint väder idag men lite små kallt bara. Annars har det varit rätt lugnt på jobbet. Bara jobba imorgon och sen tar jag äntligen helg. Hoppas jobb dagen går snabbt imorgon. Nu är jag jätte trött. Jag ska ta och sova närsom helst.

 

Av Malin - 2 april 2014 20:50

I morse var det super kallt ute och sen blev det varmare ute. På jobbet hade vi sång samling och sen skulle dom till skogen. Jag fick vara kvar med dom små. För några övar till inskolningen. Efter lunchs fick jag diska och efter mellis. Jag har ställt in alla vagnar också. Men det brukar jag göra. Sen har det varit rätt lugnt på jobbet. Efter kvälls maten vart det att ta en skön dusch. Nu bjuder jag på en bild på mig. Jag tog den i morse när jag satt i bussen och lyssnade på bra musik. Jag brukar drömma mig bort när jag lyssnar på musik och det är så härligt. Musiken är mitt liv.

 

Av Malin - 2 april 2014 06:39

                                                  




         Idag har jag haft mitt jobb i ett helt år.

Jag kan inte förstå att det har gått så himla snabbt. Det känns som det var nyss jag fick det. Först har jag haft praktik där i flera år när jag gick i skolan. När jag tog student frågade jag om jag fick jobba där och då sa dom nej och nu sa dom ja. Jag är så glad att dom ändrade sig. Sen behövdes jag också där. Jag har bästa jobbet. Vi är ett bra gäng, Jag blir glad av mitt jobb. Så jag vill tacka alla dom att jag fick jobba där till slut. Det var ju en av mina drömmar också.

Av Malin - 1 april 2014 20:19

Idag är det 1 april och idag för man luras. Barnen har försökte att lura mig men det gick så där. Så det gills nog inte.  Annars har jag inte blivit lurad. Har ni blivit lurade eller lurat någon? Det har varit lugn dag på jobbet och det var kallt väder ute idag. När jag kom hem så hämtade mamma oss. För vi skulle kolla på en begagnad databord till Danne. Han ville ha den. sen har jag hadlat dom här god sakerna. Jag ska dricka en ikväll och en imorgon. För annars blir jag nog pigg när jag ska sova snart. Jag hoppas jag kan sova nu när jag dricker en. Efter det köpet vi pizza. För klockan blev så mycket. Jag tog hamburgare med pommes. För det var så länge sen.

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards