prinsessanmalin

Alla inlägg under juni 2023

Av Malin - 30 juni 2023 21:17

Igår gick jag upp så tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig och sen cyklade jag till jobbet. Senare på morgonen blev det så varmt igen. Det var fullt upp igår. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det kollade jag på olika klipp tills jag skulle sova. Jag la mig rätt skaplig tid igår. Jag var trött men hade ändå svårt att sova.   

 


Idag gick upp rätt så tidigt. Men jag började ändå lite senare idag. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig och sen fixade jag även lite frukost. Jag kollade även på lite olika klipp en stund. Sen cyklade jag till jobbet. Det var inte så soligt idag. Det var mest mulet idag och det kom massa regn idag. Det varit så kvavt också. Det varit ganska fullt upp idag.  Det små regnade när jag slutade också. Innan jag åkte hem så handlade jag lite. När jag kom hem fixade jag lite kvälls mat. Jag hade lite huvudvärk förut också. Efter maten tog jag en dusch. När jag var klar så fixade jag inför tvätten i morgon och sen kollade vi på tv en stund. Nu kollar jag på olika klipp en stund innan jag ska sova. Så nu säger jag god natt och trevlig helg på er alla.  

       

Av Malin - 28 juni 2023 20:59

Igår gick jag upp så tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig. När jag var klar med det så slängde jag skräp. Sen blev det att åka till jobbet. Det vart fullt upp igår. Det vart en lång dag igår och det var så varmt ute. Innan jag åkte hem så blev det att göra lite ärenden. När jag kom hem blev det att fixa kvälls mat och sen kollade jag lite på olika klipp en stund. Efter det kollade jag på tv och sen la jag mig. Jag var helt slut igår.  

  

Idag gick jag också upp tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig och sen blev det att åka till jobbet i värmen igen.  Det har varit fullt upp idag med. Idag fick jag en present av en av barnen. Så det ska bli kul att prova den någon dag. När jag kom hem blev det att ta en dusch. Jag var så trött och varm. Man somnade lite till i soffan innan jag gick till duschen. Efter jag hade duschat fixat vi lite något att äta. Fick bli varma mackor. Man var inte så sugen på massa andra varma maträtter. Det så varmt i köket också. Nu kollar jag på lite olika klipp en stund. Jag ska snart sova hade jag tänkt.   

           

Av Malin - 26 juni 2023 21:34

Idag gick jag upp en skaplig tid. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig och sen åt jag lite frukost. Jag kollade på lite klipp en stund. Senare kom mamma och hämtade mig. Först gjorde vi lite ärenden och sen hämta vi maten som vi hade stor handlat i skåpen. När jag kon hem packade vi upp allt och sen blev det att fixa lite kvälls mat. Det var så varmt ute idag med. Förut åt jag den sista glassen och drack lite kaffe. Nu kollar jag på olika klipp tills jag ska sova.   

   

Av Malin - 25 juni 2023 21:42

Idag sov vi ut lite. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig lite och sen blev det att fixa lite frukost. Jag kollade på olika klipp en stund. Det vart en lugn dag här hemma idag med. Så jag gjort olika saker här hemma. Senare fixade med kvälls maten. Efter det tog jag en dusch. Nu kollar jag på film tills jag ska gå och sova. Nu kommer det  Cosplay bilder från dreamhack.   

                                                                                                                                                                                             

Av Malin - 24 juni 2023 20:09

Förra torsdagen åkte vi till Jönköping. Vi åkte tåg dit. När vi kom fram så åkte vi till hotell med taxi. Sen åt vi sen lunch på sibylla som vi brukar alltid göra när vi kommer fram. Sen var vi bara på hotellet och vi spelade lite kort spel med gänget som vi var med. Sen åt vi kvälls mat på hotell och sen kollade jag på klipp innan jag la mig. Fredag morgon gick vi upp rätt så tidigt. Efter jag hade vaknat tog jag en dusch och sen fixade jag mig. När vi hade fixat oss klart gick vi ner åt hotell frukost. Vi sov alla dagar på hotellet denna gång. Så efter frukost gick vi till dreamhack. Vi hade hotellet som var när dit. Så vi gick dit. Vi har haft bra dagar på dreamhack. Så vi gjort massa olika roliga saker på dreamhack som vi brukar göra dom här dagarna. Så det kommer några olika bilder på det. Det blir bilder på först med olika kändisar. som jag tog bild med. Så dom andra bilderna komma någon annan dag. Annars blir det så mycket på en gång. I måndags så slutade det. Så vi åkte hem då en skaplig tid. Men vi kom  hem rätt sent. För tåget var försenat. Svärfar körde hem oss efter vi gick av vid tåget. Mamma kom och lämnade Truls igen. När vi kom hem blev det att packa upp allt och sen blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det kollade jag bara olika klipp. Jag la mig rätt skapligt. För jag var så trött.  

                   

                                                     Tack så mycket för presenten.<33


       

 

                                       

I söndags var det 1 år sen bästa pappa gick bort. Så det var en extra jobbig dag i söndags . Jag saknar han så mycket.<33



Tisdag gick jag upp tidigt och fixade mig. Efter det blev det att cykla till jobbet. Det var fullt upp. Det var så var då. Det var fullt upp. Innan jag åkte hem så gjorde jag lite ärenden. Efter fixade jag mig lite snabbt. För jag och mina jobba kompisar blev bjudna på hem till en an barnen. Jag har haft alla barnet syskon. Barnet föräldrar ville ge något personligt till oss. Så dom hade ordna leka och vi fick god mat och efter rätt. Vi fick även en drick. Jag åkte dit och hem med en jobba kompis som bor nära mig. När jag kom hem kollade jag på klipp en stund och sen la jag mig.

     


I onsdags så gick jag upp tidigt och fixade mig. Sen blev det att cykla till jobbet. Det var fullt upp. Vi firade tidig midsommar på jobbet. Midsommarstången blev så fin. Det var så varmt då med. Innan jag åkte hem så handlade jag lite. När jag kom hem fixade jag med kvälls maten och sen blev det att kolla på olika klipp. Jag la mig rätt skaplig tid.  

   


Torsdags så gick jag också upp tidigt. Jag skulle jobba lite och jag ska få vara ledig måndag istället. Efter jag hade fixat mig så fixade jag lite frukost och jag kollade lite olika klipp en stund. Det var fullt upp då också. Jag fick lite presenter av en va barnen också. Innan jag åkte hem så gjorde jag lite ärende. När jag kom hem fixade jag med kvälls maten och sen blev det att kolla olika klipp tills jag la mig.  

               


I fredags var jag ledig efter som det var midsommar. Vi gick upp en skaplig tid. Vi fixade oss lite. Efter det gick vi ner och hade lite gott till midsommar kvällen. Det var så varmt ut då fast klockan inte var så mycket. När vi kom hem fixade vi lite frukost och jag kollade på lite olika klipp. Vi var hemma och bara tog det lugnt. Vi kände att vi behövde det. Senare fixade jag med kvälls maten. Senare efter det tog jag en dusch. När jag var klar med det åt jag glass och jordgubbar. Jag kollade även på en film. Efter det la jag mig.   

         

                              Ha en mysig och trevlig midsommar nu alla mina vänner. <33

 



           Ha en mysig och trevlig midsommar nu alla mina vänner. Önskar Truls med familj.<33

         


Idag lördag gick jag upp tidigt för att gå ner med tvätten. Vi hade rätt mycket. Efter vi varit borta i några dagar. Det var så varmt i tvättstugan. Solen lyste in där inne. sen la jag mig en lite stund. Sen gick jag ner och hämta upp tvätten och la in en till tvätt. Sen när jag tvättat klar och hängt upp allt så blev det att fixa lite frukost. Jag kollade på olika klipp en stund. Sen blev det att gå ner och slänga lite skräp. Det var varmt ute idag med. Sen har jag bara fixat med olika saker här hemma. Senare blev det att fixa kvälls maten och sen har jag bara kollat på olika klipp. Jag har även fixat mat listan. Jag har ätit jordgubbar och glass idag med. Jag ska nog kolla på olika klipp ett tag till innan jag ska gå och sova.  

 

             




Av Malin - 14 juni 2023 20:24

Igår gick jag upp så tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig och sen fixade jag lite med olika saker. Sen blev det att cykel till jobbet. det var så varmt igår. Det var också fullt upp. Innan jag åkte hem så handlade jag lite. När jag kom hem blev det att fixa kvälls mat. Efter det har jag fixat med olika saker. Truls hjälpte till igår att packa lite hehe. Sen kollade jag på olika klipp innan skulle ska. Jag blev så trött igår kväll.  

 

      

Idag gick jag också upp tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig. Sen tog jag en promenad till jobbet. Det var jätte varmt idag med. Vi fått lite mer present idag.  Det var fullt upp idag. Mamma kom och hämtade mig. Vi gjorde ett ärende. Sen hämta mamma min katt. För hon ska vara kattvakt. För vi ska till Jönköping imorgon. För dreamhack börja på fredag. Så det blir nog inge mer blogg inlägg förs jag kommer hem tror jag. Jag började packa lite redan igår. Ska gör lite till idag. Nu kollar jag på olika klipp. Blir att göra det ett tag till innan jag sova.   

               

 


Av Malin - 12 juni 2023 20:46

Idag gick jag upp så tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig. När jag var klar med det så fixade jag med lite frukost. Jag kollade även på klipp en stund. Sen blev det att cykla till jobbet. Det var så varmt idag. Det varit ganska lugn dag. Innan jag åkte hem blev det att göra ett ärende. När jag kom hem blev det att fixa kvälls maten. Efter det blev det att kolla på olika klipp. Nu kollar jag på film. Jag ska nog sova skapligt i kväll.  

     

Idag fyller våran bästa Truls 13 år. Nu är han tonåring hehe. Men han kommer vara min lilla pluttis ändå. Grattis till dig önskar din familj och du  är vårat allt.<33

Av Malin - 11 juni 2023 19:35

I lördags gick jag upp tidigt för att gå ner med tvätten.  Efter det så fixade jag mig. När jag var klar med det så fixade jag lite frukost. Sen hämtade jag upp tvätten och hängde upp den. Senare blev vi hämtade av mamma. Vi gjorde ett ärende. Sen hämtade vi moster. Efter det åkte vi till Stockholm. Vi skulle hem till min bror och hans fru. Vi skulle fira hans fru som har fyllt år och vi firade även mamma som har fyllt år också. Vi var bjuda på lite mat. Efter det gick ut på en promenad.  När vi var tillbaka igen så blev det att fika. När vi var nästa hemma så åt vi på shop shop. När vi kom hem blev det att ta det lugnt. Vi kollade på tv tills vi skulle gå sova.  

              


Idag gick vi också upp en skaplig tid. Efter jag hade vaknat tog jag på mig lite mys kläder och sen blev det att fixa lite frukost. Jag kollade på lite olika klipp en stund. Jag mest tagit det lugnt idag. Det var så soligt och varmt idag. Igår var soligt men det blåste så kallt. Senare kom mamma och lämnade en väska som jag behöver låna. Efter det blev det att fixa kvälls mat och sen tog jag en dusch. När jag var klar med det så fixade jag lite med olika små saker. Nu kollar jag på olika klipp tills jag sova.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards