prinsessanmalin

Alla inlägg under april 2018

Av Malin - 30 april 2018 23:13

I morse fick man rätt lång sovmorgon. Man fixade sig och åt lite frukost. Sen cyklade jag och det blåste så kallt ute idag. Det var en riktigt lugn dag idag. Så jag kunde gå hem tidigare. Vi gick ner till stan och träffade vänner där. Vi åt lite och kolla runt lite i affärer innan brasan skulle börja. Jag och älsklingen delade på en kaffe. Även en kompis delade jag och kompis på en dricka. Fick även godis av henne. Tack så mycket. Sen kollade vi på brasan. Det var någon uppvisning efter också vi kollade lite stund bara för det var så himla kallt ute. Vi såg några raketer från andra sidan också. Nu sitter man med en filt och kolla på tv. Fryser lite. Blir nog sova snart börjar bli trött nu.  

                       

                                             Ha en riktig mysig valborg nu alla min vänner.  


Av Malin - 29 april 2018 22:00

Igår blev det fullt upp. Man vaknade skapligt. Vi åt lite tomte gröt och kaffe. Sen har vi fixat vinden lite och kastat massor med skräp. Vi hälsade på dom som bor brevid mina föräldrar. Dom är god vän med oss. Man har passat på tvätta också. Sen har mamma jag kollat på två filmer. Pyret har mys med mig soffan hela dagen. Efter det blev detn  nudlar och kyckling gryta. Senare kolla vi på tv och åt lite chips. Så drack vi vin. Den ville jag prova förut. Sen gick vi la oss. Det ble så sent därför bloggade jag inte.  

        

Idag vaknade man också en skaplig tid. Man fixat lite frukst. Sen åkt vi köpte ved för dom behövde det. Sen bjöd dom mig på fika. Tack så mycket. Sen körde dom hem oss. Fick en film som pappa redan hade också. Tack så mycket för en mysig helg. När man kom hem blev det packa upp lite. Älsklingen har var på rock festival. Jag skulle har vart med men blev inte så. Fick en signerat bild på ett band som jag tycker om. Tack så mycket att du tänkte på mig där. Sen gick i ner bytte tvätt tiden. Vi skulle ha tvättat idag. Men det behövdes inte. Sen gick vi på stan Träffade kompsar. Jag hittade den här nya drickan då. När vi kom hem åt vi lite mat som vart över från igår hemma hos mina föräldrar. Det var gott idag med. Sen blev det ta fram kläder tills imorgon och sen en dusch fick det bli. Efter blev det kolla på tv och snart blir det att försöka sova. Tror säkert Truls vill sova med oss som han brukar göra.  

                 

Av Malin - 27 april 2018 22:27

Igår var väldigt konstigt väder. Först var det soligt och lite mullet. Men det har varit lugnt. Dagen gick fort och hade en kort dag då. Vi var på stan sväng och sen blev det att äta lite kvälls mat. Sen blev det bara enlugn kväll fram för tv. Jag gick la mig rätt tidigt igår. Det regnade massos igår och hagel kom också. Hade ont i huvudet. Det var därför jag inte bloggade igår.  

  

Idag gick man upp en skaplig tid. Truls sov på en mysigt ställe på morgonen. Man åt lite frukos man drack lite te. Man kollat lite på serie morgonen. Senare gick vi på stan och hämtade paket. Vi handlade lite även. Vi köpte så mellan söta läsk idag. Fick en fin ring av en kompis mamma när vi skulle äta med henne. Tack så mycket. När man kom hem blev det att packa lite snabbt. Älsklingen skulle i väg. Så då passa jag på åka hem till mina föräldrar. Vi handlade lite gott. Pyret var med i bilen och hon blev så glad när hon såg mig. Vi fikade lite glass och kaffe förut. Blir att kolla på tv en stund till innan man går sover.  

           

Av Malin - 25 april 2018 22:05

I morse det lite mullet men solen kom fram senare idag. Men det var lite små kallt ibland. Men har haft en mysig och lugn dag idag. i drack kaffe i skogen. Det fick bli en lång dag idag. När man kom hem blev det att ta en dusch och fixade sig. Efter blev det cykls till en resturang. Åt lite gott med några jobba kompisar. Blev kaffe och efterrätt också. Blev bjuden av jobbet. Tack så mycket. Kom hem för stund sen. Nu blir det att sova är så trött nu.  

     

Av Malin - 24 april 2018 22:38

I morse när man skulle cykla så fick sälskap av två harrar. Det var inge regn då som tur är. Men senare kom det massor med regn. Men det har varit rätt lugn dag idag. Vart lite god fika på rasten också. Efter man hade slutade gjorde man ärenden på stan och sen bjöd älskling på mat. Idag har jag och min Daniel varit förlovade i 6 år och 8 månader också. Sen tog jag bussen till kören. Sen väntade min kompis med till min buss kom så det var snällt. Man har kollat på tv stund och nu blir det sova. Ska bli skönt är så trött. Har haft ont huvudet idag med.  

             

Av Malin - 23 april 2018 21:57

I morse när man vaknade var man lite små trött. Det var lite små sol när jag skulle cykla på morgonen. Senare blev det kallare ute. När man skulle hem regnade. När man var nästan hemma slutade regna bara för det. När man kom hem blev fixa lite kvälls mat. Sen bara tagit det lugnt. Har haft ont huvudet. Vet inte om det vädret eller om jag är trött bara. Drack lite te förut. Det så tråkigt att Avicii är död också. Vi missade hans minnes grej i Stockholm också. Den hade man vilja se.  

       

Av Malin - 22 april 2018 21:00

Igår var det riktigt fullt upp. Vi gick upp tidigt och fixade oss. Vi åt lite frukost. Sen tog vi en promenad till tåget. Vi väntade på våra kompisar där. Sen tog vi tåg till Stockholm. Vi gick runt i olika affärer. Vi tog även tunnelbanan. Vi fikat och ätit gott. Vi fikade även hos Roy Fares. Vi var borta hela dagen. Fint väder har vi haft också. Tack så mycket alla för en mysig dag. Sen så gick vi sälskap med älsklingens bror hem och sen köde hans andra bror hem oss. Så vi gick la oss efter det. Vi var så trött då.  

                            

Idag började vi med att sova ute lite. Vi åt lite frukost och sen fixade vi oss lite. Vi gick slängde skräp och sen gick vi ner till stan. Det fint väder men lite kallt när solen gick bort hela tiden. Vi träffade på kompisar där. Först var vi på ffiket prinsen. Där träffade även jag min familj. Senare gick vi en promenad till första slagsta glass i våran stad. Senare åkt vi till en kompis och vi blev bjudna på grillat mat. Så det tackar vi så mycket för. Sen blev det ta fram kläder tills imorgon och sen tog man en dusch. Nu mys fram tv en stund till innan man går sover. Det blir nog snart är så trött nu.  

   

Av Malin - 20 april 2018 22:00

I morse var man inte så jätte trött. Det varmt redan på morgonen. Så det var skönt attcykla då. Det har varit jätte varmt ute. Man har varit ute nästan hela dagen idag. Vi åt mellis ute idag och man hade en lagom kort dag idag. Innan man  åkte hem gjorde vi ärdenden. Man hittade lite gott som är nytt. När man kom hem blev det fixa lite kvälls mat och sen blev det att ta en dusch. Nu bara mys fram för tv innan man går och sover. Man är så trött redan nu. Trevlige helg nu och god natt. 

             

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards