prinsessanmalin

Alla inlägg den 1 april 2018

Av Malin - 1 april 2018 21:25

Igår var det väldigt full upp. Vi gick upp en skaplig tid. Vi fixade oss och packade det sista. Senare blev vi hämtade av pappa. Vi åkte hem till min moster. Mamma var redan där. Även min bror och hans tjej var där med. Vi firade påsken och att pappa har fyllt år. Det blev mat och fika. Vi alla fick en varsin lott av moster istället för påskägg. Tack så mycket för det och dom andra sakerna man fick. Det vara bara älsklingen som vann. Pyret var med också. Sen körde mamma oss till en kompis. Vi skulle fira han. Vi kom lite tidigare. Några andra var också tidigare. Så vi tog en promenad och handlade lite. Det var så soligt då. När alla kom åt vi mat och massa annat gott. Vi sov över där med några andra kompisar. Sen vi somnade sent i natt.  

                             

 

                          Glad påsk alla hoppas att ni alla får en riktig mysig påsk nu  


Vi vaknade rätt tidigt på morgonen. Vi fixade oss och åt lite frukost. Sen tog vi det lugnt en stund och sen åkte dom andra hem. Sen körde hans pappa hem oss. Tack så mycket för det. När man kom hem packade man upp allt och Truls bev så glad också. Sen tog man det lugnt lite. Inge skönt vänder idag. Senare fixade man maten och sen tog man fram kläder tills imorgon. Efter det fick det bli att ta en dusch. Nu mys kväll fram för tv. Cider fick jag av en vän. Han skulle haft den igår det blev inte så. Det som vi handlade igår blev över till idag. För det fanns så mycket gott igår. Påskmusten fick vi av moster. Blir att gå sova snart. Ska tvätta tidigt imorgon. Nu kollar man på serie en stund till. 

             

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards