prinsessanmalin

Alla inlägg under april 2015

Av Malin - 30 april 2015 22:12

I morse var man så trött. Efter man hade fixat sig så cyklade jag till jobbet. När man kom fram åt man lite frukost. Sen senare efter frukost så pyslade vi lite och efte lunch gick vi ut. Idag kom mina underkläder som jag köpte av min jobba kompis barn. Så det ju bra. Efter vi hade ätit kvälls mat gick vi ner till stan. Jag lämnade ett paket och sen handlade vi saker till i morgon. Sen gick till en brasa men det blev ingen. För det blåste så mycket och det började regnade också. Så det var synd. Jag som hade satt i fram emot det. Det blåst mycket hela dagen. Massa saker på jobbet blåste nästa i väg. Det vart svårt att cykla hem idag. Nu har man i alla fall lång helg och det så skönt. För jag är ledig i morgon för då är det röddag. Det blir att gå sova snart. Jag är super trött.  

 

Av Malin - 30 april 2015 06:00

                               Ha en riktigt mysig valborg alla mina blogg vänner nu. 

Av Malin - 29 april 2015 21:57

I morse när jag kom till jobbet fick jag prova en ny jacka som vi ska ha på jobbet. Det bra för jag behövde ha en ny. Men vi fick dom inte nu. För dom ska trycka text på dom. Sen blev det att äta fruksot och senare efter frukost gick vi till skogen. Vi åt matsäck och lekte lite där. Vi åt mellis ute idag. Det har varit så konstigt väder idag. När jag kom hem så började det ösa ner regn. Det var tur att jag hann hem. Det harvarit konstigt väder hela dagen. Innan jag cyklade hem hämtade jag ut tv boxen som hade kommit idag. Mitt i maten kom mamma och hjälpte oss med den. Så nu kan man se på allt man vill se på. Nu va man snorig igen hoppas det är bort tills i morgon. Truls va så söt när han låg där och så prata så mycket. Jag var bara tvungen att filma och ta kort på han.  

 


 

Av Malin - 28 april 2015 21:58

I morse gick vi upp rätt så tidigt. Efter det åt man frukost och tittade lite på filmer som jag gjorde även i går. Jag har så klart lyssnat på musik också. I går bokade vi även plaster till dreamhacken. För det är inte så långt kvar nu. Det ska bli kul men är även lte narvös för det. Jag kommer träffas så många nya folk där med. Så det ska bli extra kul för det. I morgon blir det att komma tillbaka til jobbet igen. Här bjuder jag på en rätt gammal bild på mig när jag var en modell för en dag.  

 

Av Malin - 27 april 2015 22:18

I dag fick jag stannade hemma idag. Har feber och lite ont i halsen. Jag är lite små snorig också. Så dag har jag bara tagit det lugnt. Jag sov länge idag och sen åt man lite frukost. Efter det har man bara titta på bra filmer. Det blir att vara hemma imorgon också. Så får man hoppas att jag kan jobba onsdag i alla fall.  

 

Av Malin - 26 april 2015 21:09

I morse gick vi upp klockan 8. Då tog man en dusch och sen fixade man sig. Efter det åt vi lite gröt. Sen kom pappa och hämtade oss. Vi hämtade även Robert och Ronny. För mamma ville inte följa med dit. Vi åkte på en stockholms mässa. Riktiga film skådespelare var där man kunde ta bild på dom men då kostade det pengar. Men man kunde ta lite smyg bilder på dom. För de var det många som gjorde och det såg dom. Det var lite synd. Det hade dockskådespelare och dom såg verkligen riktiga ut. Det fanns många som sålde massa saker men synd var det mesta rätt dyrt där. Jag hittade lite fint. Den ena gizmo mjuk djuret hade jag hemma. Så alla passade så bra där. Den stora kan sjunga också. Sen blev man lite hungrig så jag köpe en macka och cola och senare åkte vi till hero city och åt där. Efter det åkte vi tillbaka och gick lite till. Jag fick en lakritsrem. Vi fick en stämpel som man kunde gå ut i flera gånger. Sen åkte vi hem. Tack så mycket alla det var kul och det måste vi verkligen göra om. Mina kusiner var där i går. Vi får se om jag kan jobba i morgon. För jag mår sämre idag. Jag som inte har tid att vara sjuk. Här är massor med bilder från idag.  

                                                       



Av Malin - 25 april 2015 21:13

I morse vaknade vi rätt så tidigt och efter det åt jag så god frukost. Sen kom svärmor och Petra hitt. Dom kollade på mina kläder som jag har rensat ut. Dom hittade lite och det ju bra. Dom köpte även min locktång och en väska av mig. Svärmor fick muggar av oss. För det är mer hennes still. Så nu blev man lite mer rikare hehe. Jag hade ont i halsen när jag hade vaknat och när dom hade åkt märkte jag att jag hade lite feber. Så jag var tvungen att cykla och köpa alvendon och det blev en bra borste också. Jag möte även en kompis lite snabbt och köpte den här snygga plånboken. Den är inte äkta så klart. Det var cykeltävling på stan idag också. Efter vi hade ätit kvälls maten kom mamma hitt. För vår tv krånglar. Vi ska få en ny box i veckan. Hoppas det hjälper med det nu. Söta Pyret var med också. Hon tycke Truls mat var gott hehe. Så vi fick ta bort det. 

     

Av Malin - 24 april 2015 22:09

Bilden på Truls tog jag i går när jag skulle gå lägga mig. I morse fick man sova lite längre än vad man brukar göra. Efter man hade vaknat tog man en dusch och sen fixade man sig. Efter det åt man en god frukost i lugn och ro. För jag hade inge bråttom. Sen cyklade jag till jobbet. När jag kom fram dit så slängde jag skräp med några av barnen. Efter lunch var det lugnt och vädret var skumt idag. Efter kvälls maten kom mina föräldrar och hämtade mig. För vi skulle hämta filmer och böcker som vi fick av en som skulle flytta. Så det var snällt tack så mycket. Två filmer var inte en öpppnade. Inna vi gjorde det handlade vi lite. Nu säger jag trevlig helg mina blogg läsare.   

     


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards