prinsessanmalin

Alla inlägg den 24 april 2015

Av Malin - 24 april 2015 22:09

Bilden på Truls tog jag i går när jag skulle gå lägga mig. I morse fick man sova lite längre än vad man brukar göra. Efter man hade vaknat tog man en dusch och sen fixade man sig. Efter det åt man en god frukost i lugn och ro. För jag hade inge bråttom. Sen cyklade jag till jobbet. När jag kom fram dit så slängde jag skräp med några av barnen. Efter lunch var det lugnt och vädret var skumt idag. Efter kvälls maten kom mina föräldrar och hämtade mig. För vi skulle hämta filmer och böcker som vi fick av en som skulle flytta. Så det var snällt tack så mycket. Två filmer var inte en öpppnade. Inna vi gjorde det handlade vi lite. Nu säger jag trevlig helg mina blogg läsare.   

     


Av Malin - 24 april 2015 06:00

  

                              I dag har jag och min gulliga Daniel varit förlovade i 3 år och 7 månader.<33
 
Jag är förlovad med världens finaste kille. Jag är så fruktansvärt glad att jag alltid har dig vid min sida och jag kommer alltid finns vid din sidan älskling. Jag älskar dig bara för mycket hjärtat mitt. Puss och kram min sötis från din Malin.
 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards