prinsessanmalin

Alla inlägg under juni 2021

Av Malin - 30 juni 2021 22:11

Idag var vi båda lediga. Så vi tog sovmorgon idag. Det var så varmt i natt när vi sov fast vi hade fläkt också.  Men det var kallt ute idag. Efter vi hade vaknat blev det att fixa lite frukost. Blev en lugn dag här hemma. Har små fixat med olika saker och tagit fram kläder tills i morgon. Har kollat på klipp och serie idag. Senare fixade vi med kvälls maten. Efter det blev det göra rent till katten lådan och efter det blev det att ta en dusch. Nu kollar jag på serie tills jag ska gå och sova.   

   

Av Malin - 29 juni 2021 22:20

I morse var jag lite trött men det var bara att gå upp och fixa mig. Det var jätte varmt idag med och så har det varit en lugn dag idag. Fick gå tidigare idag. Jag passa på gjorde lite ärenden då. När jag kom hem tog det lugnt en stund och kolla på olika klipp. Senare blev det att fixa lite hamburgare till kvälls mat. Förut kollade vi på Allsång på Skansen och nu hejar vi på Sverige. Blir nog kanske en serie sen efter fotbollen innan jag ska gå sova. Börjar bli så trött. Man blir det extra av värmen också.  

       

Av Malin - 28 juni 2021 22:03

Efter jag hade vaknat i morse blev det att fixa mig lite. Idag tog jag bussen till jobbet. Det vart riktigt varmt idag. Jag fick två fina presenter av min chef idag. En jätte fin ljus lykta och ett prenstkort som jag får välja vart jag vill köpa på. Jag var så glad. Idag hämtade mamma oss på våran jobb. Vi gjorde olika ärenden och sen hämta vi det vi hade stor handlat. Sen köpte vi hem lite mat. Efter vi hade ätit och packa upp allt så blev det att kolla lite klipp. Nu kollar jag på serie tills jag ska gå och sova.  

         

Av Malin - 27 juni 2021 22:15

Vi tog lite sovmorgon idag.  Efter jag hade vaknat blev det att ta fram kläder tills idag och i morgon. När jag hade fixat mig blev det att slänga skräp och gå ner med våran tvätten. Det var jätte varmt ute idag. När jag var klar med det blev det att fixa lite frukost. Blev att kolla på olika klipp också. Vi har bara varit hemma idag med. Tilll middagen idag fick det bli lite pizza. Efter det blev det att ta en dusch. Nu kollar jag på serie tills jag ska gå och sova.  

     

Av Malin - 26 juni 2021 22:31

Idag sov vi ut lite. Efter vi hade vaknat blev det att fixa lite fukost. Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Vi kollat lite på olika serie. Senare blev det att fixa lite kvälls mat. Efter maten blev det små fixa lite med olika saker. Nu blir nog att sen en film innan vi går och sover.  


 

Av Malin - 25 juni 2021 22:30

Gick upp en skapligt tid får att åka göra lite ärenden innan det skulle regna. Jag hade tur det kom inge regn när jag cyklade och kallt var det inte heller. När jag kom hem blev det att fixa lite frukost och kollat på film. Senare till kvälls mat blev det pizza i ugn och vi kollae på film också. senare blev det att äta lite glass och kolla serie.  Blev en lugn midsommar i år med. Blir kanske en till film innan jag ska gå sova.  

           

               Ha en mysig och en trevlig midsommar nu alla mina vänner. Önskar Truls med familj.<33


 

                                   Ha en mysig och en trevlig midsommar nu alla mina vänner.<33

Av Malin - 24 juni 2021 22:48

När jag vaknade i morse var jag lite trött. Idag har varit så konstigt väder. Men det har varit en lugn dag idag. Vi fira midsommar idag. Så efter vi hade dansat blev det glass och jordgubbar. Alla v hade sommarkransar. Ett barn gjorde en till mig. Så snällt. Fick även en midsommar present av en av barnen. Jordgubbarna var den av barnen som bjöd på. Innan jag åkte hem blev det att handla lite. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter hat jag bara kollat på serie och det får bli tills jag ska gå och sova. Nu har jag också fått lite lång helg. Så skönt.  

         

                      Idag var jag och min Daniel varit förlovade i 9 år och 9 månader.<33

                      

Av Malin - 23 juni 2021 22:32

Jag börjde lite senare idag på jobbet. För jag behövde jobba lite idag. Så jag gick upp rätt tidigt för att fixa lite saker innan jag skulle cykla. Så jag kom till jobbet blev det att äta lunch. Det var inte soligt idag. Jag behövdes bara några timmar idag. Innan jag åkte hem köpte jag en choklad milkshke. Jag vart så sugen på det. När jag kom hem blev det att dricka lite kaffe. Senare blev det att fixa lite kvälls mat. Hörde att sverige vann igen. Så bra. Jag har och håller på och kollar på serie. Blir att gå sova snart.    

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards