prinsessanmalin

Alla inlägg under mars 2022

Av Malin - 31 mars 2022 20:58

I tisdag fick jag sova lite längre. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen blev det att fixa lite frukost. Blev pannkaka till frukost. Som mina föräldrar har gjort. Jag kollade även på lite klipp en stund. Sen blev det att ta bussen till jobbet. Det var fullt upp då. Fick jobba längre också. Så när jag kom hem blev det att fixa kvälls mat direkt och senare tog jag bussen till kören. Sen gick jag hem och jag la mig nästan direkt när jag kom hem.  

   

Igår fick  jag upp lite tidigare. För jag började tidigare. Efter jag hade vaknat blev det att fixa frukost och jag kollade lite på olika klipp en stund. Sen gick jag till bussen. Det vart fullt upp igår med och det var en lång dag. Innan jag åkte hem handlade jag lite. När jag kom hem blev det att göra kvälls mat. Efter det tog jag en dusch. Sen kollade jag på klipp olika och sen gick jag la mig.  

     

Idag fick jag gå upp tidigt. Jag började tidigare idag. Så jag fixade mig och tog det lugnt en stund. Sen tog jag bussen till jobbet. Det var minus grader på morgonen. Det varit fullt upp idag men ändå ganska lugn dag. Det varit en lång dag idag. När jag kom hem fixade jag med kvälls maten. Efter det har jag bara kollat på olika klipp och jag drack kaffe förut. För jag var så trött. Jag hade inte druckit någon kaffe tidigare idag heller. Blir nog att sova snart. För jag börjar bli så trött nu.  

 

Av Malin - 28 mars 2022 21:27

I morse blev det att gå upp tidigt. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen blev det att fixa lite frukost också. Jag kollade även på lite klipp också en stund. Sen gick jag till bussen. Det varit blåsigt och kallt idag. Det har bara varit lite sol idag. Det har varit fullt upp idag. Idag jobbade jag inte så sent idag. Efter jag hade jobbat klart hämtade mamma mig. Vi gjorde olika ärenden och vi köpte lite fika som vi åt i bilen. När jag kom hem blev det fixa lite med lite saker och sen blev det att fixa lite kvälls mat. Sen har jag bara kollat på olika klipp. Blir nog att sova snart.  

 

Av Malin - 27 mars 2022 22:14

I morse gick jag upp rätt så tidigt. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen fixade jag med lite olika saker. Gjorde även rent till katt lådan och sen slängde jag skräp. När jag var klar med det så fixade jag lite frukost. Jag kollade också på klipp en stund. Senare blev det att gå ner med tvätten. Den tjejen som var innan mig visste inte att det var sommar tid nu. Så hon kom lite sent. Senare när jag var klar med det så fixade jag med kvälls maten. Efter det fixade jag med olika saker och tog fram kläder tills i morgon. När jag blev klart med allt så tog jag en dusch. Nu kollar jag på olika klipp tills jag ska sova. Blir att sova snart.  

     

Av Malin - 26 mars 2022 21:21

I morse gick vi upp rätt så tidigt. Efter vi hade vaknat fixade vi oss och sen hämtade mina föräldrar oss. Vi åkte till olika affärer och gjorde lite ärenden där. Efter det blev det att äta på donken. Det fick bli våran frukost idag. När vi kom hem blev det att dricka lite kaffe och kollade på lite klipp en stund. Senare blev det att fixa med olika saker här hemma. När jag var klar med det så blev det att fixa lite kvälls mat. Nu kollar jag på tv tills jag ska sova. Blir nog att gå sova skapligt i kväll.  

       

Av Malin - 25 mars 2022 21:35

Idag gick jag upp tidigt. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen blev det att fixa lite frukost. Jag kollade även på lite serie en stund. Sen tog jag bussen till jobbet. Det vart en lugn dag idag med och en lång dig också. Idag fick vi våfflor till mellis. Efter som det är våffeldagen idag. När jag kom hem blev det att äta pizza i ugn. Efter det blev det att ta en dusch nu kollar vi på Masked singer Sverige. Blir att sova snart. Jag börjar bli trött nu. Så nu säger jag god natt och trevlig helg nu. Bilden på Truls är inte ny. 

 

                           Igår var jag och min Daniel varit förlovade i 10 år och 6 månader.<33


Av Malin - 24 mars 2022 21:44

Idag gick jag upp lite tidigare. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite. När jag var klar med det så blev det att fixa lite frukost. Jag kolla också på olika klipp en stund. Sen blev det att ta bussen till jobbet. Det varit soligt idag med och lite små kallt ibland. Det varit en lugn dag idag och en sen dag också. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det blev det att kolla på olika klipp. Nu kollar jag på serie en stund. Blir att sova snart.   

 

Av Malin - 23 mars 2022 21:49

Igår fick jag sova lite längre. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen blev det att äta frukost. Jag kollade även på klipp en stund. Senare blev det att gå till bussen. Det var lite små kallt på morgonen fast det var sol ute. Det var en lugn dag igår. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat och sen kollade jag på klipp en stund. Senare blev det att ta bussen till kören. Sen gick jag hem. När jag kom hem kollade jag på klippen en liten stund och sen la jag mig. För jag var så trött.  

 


Idag fick jag också sova lite längre. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen fixa lite frukost. Jag kollade också på lite klipp. Sen gick jag till bussen. Det var väldigt lång dag idag och en lång dag. När jag kom hem blev det att fixa kvälls mat och sen tog jag en dusch. Nu kollar jag på lite klipp. Blir snart att gå sova. För att jag börjar bli så trött nu.  

 

Av Malin - 21 mars 2022 21:37

Igår blev det fullt upp. Jag gick upp rätt tidigt igår. Efter jag hade vaknat blev det att fixa lite frukost och jag kolla på lite klipp en stund. Senare fixade jag mig och sen blev det att spela in lite video. När jag var klar med det tog jag det lugnt en stund. Senare blev vi hämtad av min bror och hans fru. Vi skulle till mina föräldrar. Moster var där med. För vi skulle fira pappa som fyller år i morgon. Vi fikade och senare var vi ute en stund. Det var så fint väder igår med. Senare körde dom hem oss igen. När jag kom hem blev det att fixa lite här hemma och sen fixade vi lite kvälls mat också. Efter det blev det att ta en dusch. När jag var klar med det kollade vi på sista farmen. Sen kollade jag bara på tv tills jag gick och la mig.  

     

 

 

 

 

 

 


Idag blev det att gå upp tidigt. Jag tog fram kläder tills idag. Brukar göra det dagen innan. Det var bara tröja jag behövde ta fram och olika stumpor. Efter jag hade vaknat fixade jag mig och sen blev det att fixa frukost. Jag kollade också på klipp en stund. Sen gick jag och slängde skräp. Efter det blev det att ta bussen till jobbet. Det var soligt och skönt idag med. Det varit fullt upp idag. Skönt att jag slutar ganska tidigt på måndagar. När jag kom hem hämtade mamma mig. Vi gjorde lite ärenden. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat och sen ladda jag upp lite video. Jag har även kollat på olika klipp. Nu blir det att sova. Jag börjar bli så trött nu.  

   

Nu rockar vi sockarna. För  vi alla är så olika. <33 #rockasockorna2022 @rockeverysock @teckensonstod

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards