prinsessanmalin

Alla inlägg under mars 2022

Av Malin - 19 mars 2022 21:16

Idag gick jag upp rätt så tidigt. Efter jag hade vaknat blev det att fixa lite frukost och jag kollade på klipp en stund. När jag var klar med det så blev det att fixa mig lite snabbt. Sen tog jag bussen till stan. Sen gick jag till en secon hand butik och efter det handlade jag lite. Det var så soligt ute. Jag tog en promenad hem. När jag kom hem blev det att fixa lite olika saker här hemma. Senare blev det att gå ner med tvätten. Efter det blev det att fixa lite kvälls mat. När jag var klar med blev det att kolla serie. Nu kollar vi på tv och snart får bli att gå sova.  

           

Av Malin - 18 mars 2022 21:10

Idag gick jag upp ganska tidigt. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen fixade jag också frukost. Jag kollade på serie stund också. Sen blev det att ta bussen. Det var kallt idag med och jag hade en ganska lång dag idag. Men det varit en lugn dag idag. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det blev det att ta en dusch. När jag var klar med det kollade jag på den nya Beck. Nu kollar vi på talang och sen blir det nog att sova. För jag börjar bli så trött. Så nu säger jag god natt och trevlig helg på er alla.  

 

                                    Idag är det 11 år och 1 månad med min älskade Daniel.<33


Av Malin - 17 mars 2022 21:06

Idag blev det att också att sova lite längre. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig. När jag var klar med det så blev det att äta frukost och kollade på lite klipp en stund. Sen blev det att ta bussen till jobbet. Det var så kallt idag. Det varit ganska lugnt idag och en lång dag. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat och kolla på lite olika klipp. Nu kollar jag på serie tills jag sova. Truls är med också hehe. Blir att sova snart. För jag börjar bli så trött.  

  

Av Malin - 16 mars 2022 21:39

Igår fick jag sova lite längre än i måndags. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig och sen fixade jag lite frukost. Jag kollade på lite klipp en stund. Sen blev det att gå till bussen. Det var fullt upp igår på jobbet. Det vart en sen dag igår. Tur att det var en solig dag igår. Innan jag åkte hem blev det att göra ett ärende. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Blev kolla på klipp en stund. Senare blev det att ta bussen till kören. Jag gick hem och när jag kom hem blev det att gå sova nästan direkt.  

    

Idag fick jag också sova lite längre. Efter jag hade vaknat tog jag fram kläder tills idag. När jag var klar med det så fixade jag frukost. Blev att kolla på olika klipp stund också. Senare blev det att slänga skräp och sen blev det att gå till bussen. Det var en lång dag idag med och fullt upp. Det var rätt kallt idag och dimmigt ute. När jag kom hem blev det att fixa kvälls mat och kolla på klipp en stund. Efter det fick det bli att ta en dusch. Nu blir kolla på klipp tills jag ska sova. Blir att sova snart hade jag tänkt.   

   

Av Malin - 14 mars 2022 21:37

Idag blev det att gå upp tidigt. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen blev det att göra lite frukost. Jag kollade även på klipp en stund. Sen blev det att ta bussen till jobbet. Det var så soligt och varmt ute idag. Men det var minus grader på morgonen. Men det var ändå inte så kallt ute då. Det varit fullt upp idag. Jag slutade ganska tidigt idag. När jag kom hem hämtade mamma mig. Vi gjorde lite ärenden och sen hämtade vi min sambo. Vi skulle hämta det vi hade stor handlat. Vi köpte även hem lite kvälls mat hem. Så vi åt på en gång när vi kom hem. Efter det blev det att packa upp allt. När vi var klara med det så blev det att kolla serie. Blir att göra en stund till innan jag ska sova. Blir nog att sova snart.  

     

Av Malin - 13 mars 2022 21:17

Idag fick jag gå upp tidigt för att gå ner med tvätten. När jag var klar med det gick jag la mig igen en stund. Senare hämta jag den och sen fick det bli att ta en dusch. Efter det fixade vi lite frukost och kollade på olika klipp. Senare blev det att fixa lite till här hemma och sen blev det även att slänga lite skräp igen. För det var så fint väder också. När jag var klar blev det att ta fram kläder tills i morgon. Sen blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det blev det att kolla på tv. Bli nog att göra stund till innan jag ska sova. Bilden på Truls är i från i morse.  

           

Av Malin - 12 mars 2022 22:47

Igår morse gick upp lite tidigare för att ta en dusch och efter det blev det att fixa mig lite. När jag var klar med det så blev det att fixa lite frukost. Jag kollade även på en serie en stund. Sen blev det att gå till bussen. Det var minus grader på morgonen. Men det var soligt ute i alla fall. Det blev en lugn dag på jobbet. Så jag kunde gå hem lite tidigare än vad jag brukar. Jag fixade mig lite snabbt. För jag skulle ut och äta med mina jobba kompisar. Så efter jag hade fixat mig lite snabbt tog jag bussen dit. Vi åt gott och sen gick vi till ett annat ställe för att ta något att dricka. Det var så mycket folk över allt igår. Sen körde min jobba kompis hem mig. Jag la mig nästa direkt när jag kom hem. för jag blev så trött och hade lite smått huvudvärk. Ja kom inte så jätte sent hem. Så det var skönt.  

   


Idag sov vi ut lite och senare blev det att fixa lite frukost. Vi kollade på Talang som var igår och lite klipp idag. När jag var klar med det gick jag ut och slängde skräp. Det var så soligt idag med. Sen har jag bara städat och fixat här hemma. Senare blev det äta lite kvälls mat. För några timmar sen såg vi på Mello. Nu blir det att gå sova lite.  

 


Av Malin - 10 mars 2022 21:18

Idag gick upp lite tidigare än igår. Efter jag hade vaknat blev det så vanligt att fixa mig först och sen göra lite frukost. Blev även att kolla på olika klipp också. Senare blev det att gå till bussen. Idag var det så kallt ute och inge sol idag. Det varit fullt upp idag och en lång dag idag med. När jag kom hem fixade vi med kvälls maten och sen blev det kolla på klipp. Nu kollar jag på serie tills jag ska sova. Blir att göra det snart.  

 


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards