prinsessanmalin

Alla inlägg under juni 2020

Av Malin - 30 juni 2020 20:59

I morse fick jag också lite sovmorgon. Jag var så trött och varm när jag vaknade. De är ju för varmt inne. Vändret har varit kosnstigt idag. Varmt och kallt. När jag kulle hem vart lite regn. När jag kom hem fixade jag kvälls maten. Senare kom de massor med regn och lite åska. Hittade Truls under vårt skåp vid våran toa. Han kom fram när jag gick in där. Han är så rädd för åskan. Nu kollar jag på tv tills jag ska sova. Jag börjar bli så trött.  

 

Av Malin - 29 juni 2020 22:33

I morse fick jag lite sovmorgon. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig och sen blev de att fixa frukosten. Idag blev varmt och sol fanns de skulle kommit regn. Vädret ändrar sig hela tiden.  Så klart hande jag inge skort idag heller. Idag fick vi mer godis av andra barn till rasten också. De var en ganska lugn dag idag. När jag kom hem fixade jag kvälls maten. Sen har de bara varit lugn kväll fram för tv och Truls är med så klart. Blir att gå sova snart är så trött nu.    

 

Av Malin - 28 juni 2020 23:07

I morse gick jag upp tidigt för att gå och tvätta lite. Efter de gick jag la mig en stund till. Senare hämta jag tvätten och hängde upp den. Efter de blev de ta en dusch och sen blev de att fixa frukosten. Senare kom åska och regn hit. När de hade slutat regnat så blev de att panta lite. V brukar göra de när vi stor handlar men de var så mycket folk då. Så vi gjorde aldrig de. När jag kom hem fixade jag lite här hemme och sen blev de att fixa kvälls mat. Jag har kollat på serier. Jag satt ute förut och drack kaffe. De var sköntar där nu på kvällen. Truls tycker de så skönt när vi öppnar lite också. De blir att gå sova snart i detta värme.   

           

Av Malin - 27 juni 2020 21:43

I morse tog jag lite sovmorgon och sen fixade vi lite frukost.  Seen fixade jag mig. Efter de gjorde jag rent i kattlådan. Senare blev de att slänga skräp. Så jag har små fixat idag. Men de har varit en lugn dag idag. De lika varmt inne som ute också. Senare fixade jag kvälls maten och nu kollar jag på tv tills jag ska sova.  

 


Av Malin - 26 juni 2020 22:27

I morse fick jag lite sovmorgon. Så jag fixade mig och sen åt jag frukost. Idag var de också för varrmt ute. De var ganska lugn dag idag. Fick den här fina blomman av en av barnen. Så snällt så. De står en fin text i kortet också. Handlade lite innan jag åkte hem och sen blev de att fixa kvälls maten. Senare tog jag en dusch. Nu kollar jag bara på tv tills jag ska sova och Truls är med så klart. Nu säger jag trevlig helg och godnatt till er alla.  

   

   

Av Malin - 25 juni 2020 22:49

Igår blev de fullt upp. Jag fick lite sovmorgon och sen fixade jag frukost. De var så varmt hela dagen. Men de var ganska lugnt igår. Senare efter jag hade slutat åkte jag hem till min chef. Mina jobba kompisar var så klart med. Vi åt gott och fikade. Vi badade i hennes pool. Vi drack lite drickar Vi hade så trevligt. Vi fick så fina sommar presenter av chefen också. Tack så mycket. De var fint ute när jag cyklade hem på kvällen. När jag kom hem blev de bara ta fram kläder tills idag och sen blev de en snabb dusch. Sen gick jag la mig. Klockan blev så sent och så var jag så trött.  

              

Bilden på Truls var från igår. Idag var jag lite små trött när jag vaknade. Men jag fixade mig och sen blev de att åka till jobbe och de var redan varmt tidigt på morgonen. Idag var ganska fullt upp. När jag kom hem blev de att fixa kvälls maten och sen blev de att ta lugnt hela kvällen. Nu ska jag sova. Jag börjar bli så trött.  

 

                            Igår var jag och min Daniel varit förlovade i 8 år och 9 månader.<33

Av Malin - 23 juni 2020 23:09

I morse fick jag lite sovmorgon och sen fixade jag mig. Efter de blev de att äta lite frukost. Idag var de riktigt varmt ute. De var ganska lugnt idag. När jag kom hem blev de att fixa kvälls maten och sen blev de packa lite tills i morgon. Senare blev de att åka till den sista kören. De var så varmt där inne också. Nu är jag så trött. Nu blir de att gå sova.  

 

Av Malin - 22 juni 2020 21:54

Idag gick jag upp skapligt. Jag fixade mig och åt frukost. Efter de borstae jag tänderna. Efter de kom mamma hit. Vi åkte och hämtade hylla som vi skulle ha. Vi lämnade den och sen åkte vi till tandläkaren. Jag skulle kolla mina tänder. Jag skulle ha varit där tidigare men de har inte blivit av. Sen åkte vi åt på mat och sen kollade vi i affärer. Efter de hämta de vi hade stor handlat. När vi kom hem blev de att packa upp allt fort. Efter som de var så varmt. De var fullt upp idag. Känns som de är söndag idag men de är de ju inte. Sen har jag bara fixat lite här hemma och kollat serie. Sen blev de bara att äta något litet. Nu blir de att kolla tv en stund till innan jag ska gå sova.   

         

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards